Gå til innhold

monca*84*ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helluu:)

Vært hjemme i dag du og??

Jeg orket ikke tanken på å stå opp halv 7, pluss ha forelesning i 4 timer! Så jeg er hjemme og leser i dag. Føler egentlig at jeg får mer ut av det enn å dra på forelesninger. Er jo ikke lenge igjen til oppgavene skal sendes inn.

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp...er nok mer hjemme fremover enn på skolen.. Trenger den tiden jeg har til og skrive oppgave kan man si.. har omsider kommet i gang da.. Men det går tregt... Ellers er det jo ikke mye spennende som skjer... Er flink og trener en del da.. det er jo bra..

Reiser på hytta i morgen vi da.. gleder meg, men det som er dritt er at jeg fortsatt har tr.. hurra.. utedo og mensen.. grrrr... + at svigermor og svigerfar skal også opp.. så blir ikke akkuratt en romantisk getaway for og si det slik=(

juppjupp...

Noen spennende som skjer med deg da? el nærmer seg?

klæm

Skrevet

Skjønner godt at du heller vil bruke tiden på å skrive oppgave, er jo det som er viktigst nå:) Må si at det er mye deiligere å sitte hjemme i sofaen å jobbe med skole, enn å sitte på de vonde forelesningsbenkene! Men M synes at jeg er fryktelig slapp da, hehe. Han har kanskje litt rett;P

Du er såå flink til å trene, misunner selvdisiplinen din! Mamma har begynt å løpe for å være med på oslo maraton til høsten, "bare" 10km da. Har tenkt å henge meg på det, så jeg SKAL begynne å jogge når snøen smelter og det blir mildere:)

Så deilig med hyttetur! Men den blir litt ødelagt når du har både mensen og svigerforeldre til stede:-S Begge deler er vel noe av det minst romantiske som finnes. Men håper du får det koselig fordet. Hvor lenge har du hatt TR nå? Nå synes jeg hun kan forsvinne!!

Ikke så mye spennende her nei.. Har EL om en uke ca. I helgen skal vi bare slappe av. Synes det er så deilig at Marius begynner å bli voksen og heller vil sitte hjemme og se på grand prix og gullfisken istedenfor å dra på byen og drikke seg full;) I morgen skal jeg jobbe, æsj..

Klæm

Skrevet

hmmm syntes ikke det er slappt jeg... bedre det og være hjemme og faktisk ha et liv enn og holde på hele dagen samt kvelden.. bare tull...

Prøver og være litt flink ja.. alt for spira... Jeg er oppe i 3ganger i uken faktisk nå..så det er jo bra da.. Men jeg går ikke noe ned i vekt.. litt merkelig.. Jeg burde jo ha mistet noen kg nå liksom.. Men men.. ofte sliter man i begynnelsen også raser de av etter hvert.. håpe på det...

Ja deilig med hyttetur.. jeg har hatt mensen siden nyttårsaften.. så det er jo en hel mnd nå.. ganske frustrerende... men jeg holder motte oppe og håper på at a ikke kommer tilbake når hu først forsvinner...

Deilig det da.. at han setter pris på rolige kvelder.. + at han er jo over den første studie tiden.. det er jo den som er verst festmessig.. Er han ferdig med praksis snart? da blir det prøve da... er så spent på deres vegne... han sku gjøre det nå i februar sant?

nå skal jeg gjøre pbl.. usj.. dritt.. skal skrive om morsmålsopplæring.. juhu

Skrevet

Hehe, bra sagt! Det argumentet skal jeg bruke!

3 ganger i uken er kjempebra! Når jeg trener (pleier bare å klare og holde på i 2-3 mnd av gangen), så går jeg alltid opp i vekt:-S Tror det har noe med at man bygger opp muskler, og det veier jo mer enn fett. Så hvis du hadde brukt målebånd, så kan det hende at du har blitt tynnere selv om det ikke vises på vekta. Tror ihvertfall det er veldig vanlig å ha det sånn i begynnelsen, så raser nok kiloene av etterhvert:) Det er jeg ganske sikker på.

Uff, sååå lenge!!! Det er bra at du holder motet oppe. Satser på at du ikke ser noe mer til henne før i april.

Ja det har nok mye med at han er ferdig med den første studietiden:) Han er ferdig med praksis om 2 1/2 uke, så snart er det prøvetid, juhuuu!!! Hvis han ikke klarer å komme med en veldig god unnskyldning om en forelesning han ikke kan droppe, så blir det tirsdag 17 februar.

Æsj, kjedelige pbl! Gjorde det på mandag jeg, jeg skrev om innadvendte barn. Dere skal ikke ha foredrag?

Skrevet

Ja det syntes jeg du skal gjøre...

Ja, håper jeg klarer og holde det oppe.. syntes det er veldig morro og trene også.. Elsker og pushe meg selv.. Men Det er liksom den tiden som skal strekke til liksom.. Og man skal ha gidd til og kjøre dit også.. hehe.. Men so far so good.. Har ikke målt nei,, kanskje det er det jeg sku begynnt med.. får se..

Ja det er lenge.. og i det siste har jeg hatt en del kramper i tillegg.. kortvarige med flere ganger om dagen.. Litt sånn jeg kan innbilde meg at kynnere kan være.. Og da tenker jeg jo med en gang at jeg burde ha testet.. Men det kan jo ikke være det heller da... Så vet ikke jeg.. Er vel bare mens smerter vel,,

Så flott at dere har satt dere en dato.. Trur det er lurt, for da har man liksom noe og forholde seg til og kunne forberede seg mentalt til...

Pbl tok rimlig lang tid.. sukk.. kjipt.. men nærmer seg slutten da.. jippi

Nå ser jeg på tv og surfer.. har sett på et halvt tonn pappa, sjokk dok på tvnorge.. helt sykt... Jeg blir jo en lettvekter i forhold.. hehe

Vurderer og lage min egen hjemmeside eller blogg.. men er ikke sikker.. kunne vært litt morro da.. Men vet ikke hvor jeg burde lage det hen.. hmm

Skrevet

Foreløpig så virker det jo som at du klarer det veldig fint:) Men skjønner at det er kjipt at det er så langt unna, da blir det så tiltak og dra dit, også tar det jo mye lenger tid.

Hvis du ikke pleier å ha sånne kramper, så synes jeg at du skal ta en test. En jeg skrev med på bim før blødde kjempelenge da hun ble gravid både med nr1 og nr2. Så det kan jo hende at du har en liten i magen:)

Ja er nok lurt å ha en dato ja. Gleder meg til å komme i gang. Naboen skal ta keisersnitt på mandag, jeg kommer til å bli sååå babysyk når jeg ser den babyen!

Kjedelig med pbl altså! Tar opp så mye tid som man kunne brukt på noe annet. Men nå er det heldigvis ikke så mange ganger igjen:)

Det er morro med hjemmeside og blogg. Jeg har begge deler jeg, men har ikke oppdatert hjemmesiden på et par år:P Blogg kan du lage på blogspot.com eller blogg.no. Den jeg har er blogspot, men det er bare om prøving. Har lyst til å lage en til som handler om andre ting.. Hjemmeside kan du lage på piczo.com...

Skrevet

Haha, da skrev i omtrent samtidig;P God tur og kos deg med polvarene;) Skal se på bloggen din nå. Min er siljeeh.blogspot.com;P

Skrevet

Jeg får ikke lagt inn kommentar i blogger for tiden... Vet ikke om det har noe med at jeg har mac å gjøre... Men tenkte bare å kopiere kommentaren min inn hit:

Hei snuppa!

Så fin blogg du har fått deg:)

Det gjør så vondt å lengte etter en baby, og det må være ekstra frustrerende når du har mensen så lenge av gangen! Forhåpentligvis blir du gravid med en gang du slutter på pilla igjen:)

Goood tur til Valdres! Kos dere masse:)

Mille er såå nydelig<3

Skrevet

heihei snupp snupp...

Da var vi hjemme fra nydlige dager i fjellheimen.. Har hatt det veldig ok.. gått turer og koset oss.. + at vi lagde ordentlig rypemiddag på lørdagen, det var skikkelig godt!!!!

Men det er tross alt godt og komme hjem også... Er litt kjipt med mensen og utedo liksom.. men men.. Vi tenker vi skal opp igjen om to uker... men da blir det bare oss, eller muligens ha med et venne par... men uten svigers hvertfall..

jeg fryser sånn, er skikkelig kald og uttafor.. skal hoppe i dusjen snart+ at A har tent i peisen.. så det blir bra....

Nå er vi i riktig mnd for testing snuppa.. 2uker igjen=) Gjør dere det privat da, sånn at dere får svar med en gang? Jeg skal til legen igjen jeg da på fredag.. og om jeg ikke har sluttet og blød innen da så håper jeg kanskje han kan pushe litt på henvisningen og si at det er viktig at jeg kommer til gyn fort.. jeg kan jo ikke blød i evigheter heller...

Morro med blogg da=) og ja mille er super søt.. hehe... babyn min..

klæm

Skrevet

heihei, her kommer linkene jeg lovet deg.. Noen kjenner du jo til da, men legger dem ved likevel..=)

kos deg:

http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=NO

http://www.oddervognen.dk/

http://www.uglycc.com/

http://www.babytrold.dk/ (her er det stoff serien jeg syntes er fin)

http://www.annegeddes.com/

http://www.lifestone.com/no/

http://www.babystuffgifts.com/

http://www.nordickids.co.uk/acatalog/accessories.html (her er det A som har fallt for cammo settet...hehe...)

Har du linker du vil dele må du gjerne gjøre det..

klæm

Skrevet

Tusen takk for linkene!:) Skal "spare" dem til i natt, så jeg har noe koselig å drive med på nattevakt. Gleder meg! Kommer ikke på noen linker i farta, men kanskje jeg finner noen fine i kveld:)

Så koselig at dere har planer om å dra opp igjen om 2 uker! Blir nok mye bedre uten svigers, og forhåpentligvis har du ikke mensen heller:)

I dag er det akkurat to uker igjen til han skal teste seg ja! Hurra!!:) Vi gjør det ikke privat nei, skal på ullevål. På nettsidene står det at man bare kan dukke opp (med henvisning) på tirsager mellom 9 og 12 eller noe sånt. Så tar det to uker før man får svar. Men når vi får svar så skal jeg bestille time hos privat gyn, hun jeg var hos sist. Der får man time med én gang:)

Blir spennende å se hva legen din sier på fredag, håper han kan pushe litt!

Hva driver du med i dag da?

Klæm

Skrevet

ja du skal jobbe i natt du.. heldige deg.. hehe

Ja blir godt det... er så fint der oppe.. elsker og være i fjellet...

to uker er ikke lenge.. Men og vente to uker på svar er lenge.. hehe.. Men det er jo ingen ting i fohold til hva dere har ventet enn så lenge... Det er bra du får time med en gang da.. Kanskje jeg skal komme meg dit etterhvert jeg også.. Får se hva legen sier

Ja er veldig spent jeg også.. Sukk, gleder meg sånn til og få ting til og skje.. Jeg er så sliten.. Han må da kunne pushe litt. kanke skjønne noe annet liksom... Om ikke har han kanskje pille som stopper blødninger eller noe..

Jeg sitter her og holder på å fryse i hjel... hehe.. Men jeg gidder ikke tenne i peisen for jeg skal jo ut og trene.. Men jeg sitter her enda, og har tenkt det i snart 3timer.. HA... men nå skal jeg dra da... Er bare nødt. Men det er så lite fristende med kald bil og isskraping.. Det er det som stopper meg.. hehe..

MEN nå drar jeg...

snakkes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...