Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Var nesten sikke rpå at det hadde klaffet denne gangen, for jeg hadde mange symptomer. Men det var nok bare bivirninger hele greia, for i dag kom mensen. Skuffelsen var ret og slett enorm altså! Hadde bestilt tester som kom i posten i går og avtalt med sambo om at på fredag skulle vi teste for da var han kommet hjem igjen.... Blæææ
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 ooops, trykket litt fort der gitt:) Jeg har vært trøtt, kvalm, varm, kald, mye på do, såre brystvorter og alt dette gjorde at jeg var så sikker. Vet vi traff EL og jeg begynte å spotte for noen dager siden og tenkte at dete kanskje kunne være festeblødning for spottingen kom i forbindelse med ganske kraftige smerter.... Men men, det ble ikke spire denne gangen heller og jeg skal vel ikke klage jeg som har et barn fra før:) Men uansett så kom nå skuffelsen i dag og da jeg skulle fortelle sambo dette så begynte jeg å strigråte i bilen på vei til jobb... Men nå har jeg svelget kamelen så godt jeg kunne og prøver å se positivt på at jeg kasnkje får EL i pausemnd og at en spire snart er på vei:)
Dodlimammatil2 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 hei Maddemor, Uff så kjedelig, spesielt når du hadde en så god følelse... ofte er de de mnd det ikke klaffer! Når du minst venter det så sitter spiren! Håper den sitter snart hos deg, synes ofte jeg har lest her inne at det er nettopp pausemnd som er tingen ;-) Nå kan jeg ikke sende babystøv til deg heller, men jeg kan hvertfall ønske deg masse, masse lykke til :-) og en riktig så god helg selv om den teite tanta er på besøk... spis litt sjokolade du så hjelper det litt, hihi ;-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå