Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Håper det er noen her som kan svare meg. Jeg var på 3D ul i går og babyen hadde det fint og vokste bra. Men det ble oppdaget en flekk på morkaken som var 2*2 cm , og han som utførte ul visste ikke hva dette var ( var på privatklinikk som bare driver med ul). Jeg har hatt infarkter i morkaken med 1.barnet mitt( hun kom til terminen men var bare 2,5 kg) , 2. barnet mitt kom i uke 28 og da var det randløsning på morkaken og jeg blødde kraftig. Morkaken var ødelagt da. Jeg er under oppfølging på sykehus pga risikosvangerskap, og jeg ringte i sted for å forklare dette og om jeg burde få en time for å se hva det kunne være ( fikk med bilde av morkaken og den flekken i går). Jeg har time hos jordmor på neste fredag, så legen sa at det nok ikke var noe farlig og at jeg kunne vente til da.. Men jeg lurer jo veldig på hva det kan være, og om det har noe betydning for babyen. Er det noen som har opplevd noe lignende på ul ? Noen som vet hva det kan være ? Blir veldig glad for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå