Gå til innhold

Da melder jeg meg ut herfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som leser dette.

Jeg har valgt nå å trekke meg litt tilbake fra BIM. Vi har nå rprøvd ganske lenge og det tærer veldig om dagen. Nå i det siste har jeg trudd jeg aldri kommer til å bli gravid. Og det å komme meg til gyn skremmer meg veldig. MEN så klart det er noe jeg må for å finne ut om hva som er galt. Er jo ikke sikkert det er noe galt heller, kan jo hende vi bare har bomma veldig. Noe jeg tviler på. Så jeg skal nok få kommet meg til gyn før sommeren, men akkurat nå har jeg null energi på denne baby fronten, det gjør så vondt. Igår fikk jeg vite om to stk som skal ha baby i Juni, kunne ikke det ha vært oss?! Hva skal til for at vi skal klare det, vi som ønsker det så veldig?! Ja, vi er fortsatt unge, men om det skal fortsette i dette tempoet er vi ikke så unge lenger.

Så da sier jeg takk for meg, og jeg kommer nok sterkere tilbake senere, men ikke nå med det første. Kommer heller til å bruke tiden på å planlegge bryllupet vårt som skjer 30 April 2011, på min 24 års dag:)

Om noen vil ha tak i meg siden jeg ikke er her kan dere få msn min, den er [email protected] :) Bare å sende mail eller legge meg til. Bare koselig det.

Håper det klaffer for alle andre her:) Lykke til videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg:( *klemmepå* Vil tro dette er veldig trist og ikke minst travelt, man tenker jo på det hele tiden.. Håper ting ordner seg for deg!

Skrevet

Tusen takk for klemmen:)

Ja det er veldig trist, når man ønsker det så veldig. Helt sant.

Skrevet

Kjære deg. Jeg kjenner følelsen.. Jeg har også meldt meg ut av BIM, men er innom og titter idag, etter å ha vært fraværende i flere uker. Har skrevet et eget innlegg. Ønsker deg all verdens lykke til! God klem fra en som vet hvordan du har det. Klem

Skrevet

Lykke til så mye Silje... Du skal se det kommer nok til og ordne seg.. Jeg som deg er ikke veldig fan av leger og gynekologer osv og har virkelig kviet meg til og ta fatt på utredning.. Men så har jeg tenkt som så at "hva gjør man ikke for en spire"?? Så har manna meg opp dratt til legen og fått henvisning.. så nå venter jeg bare på å få time hos gyn på A-hus... og jeg liker virkelig IKKE leger altså, jeg skal være dausjuk før jeg frivillig går til legen.. hehe

Håper det ordner seg for deg og samboeren og den lille etterlengtede kommer snart..

Hadde ikke blogger? så kan man følge med på hvordan det går vøtt=) hehe..

Lykke til

klæm fra Monica

Skrevet

Hei håper på et barn til 12pp.

Godt å høre noen vet hvordan jeg har det. For er ingen som skjønner meg i vennekretsen lenger. For de har jo fått ett barn.. Tusen takk for en god klem. Sender en tilbake:)

Skrevet

Hei Monca:)

Jo jeg har blogger, men har ikke vært så flink å oppdatere de nå. Hehe. Men nå som jeg ikke skal være her så kan jeg legge de til:) Har laget hjemmeside som jeg er flinkere med å oppdatere. Men skal få fortgang i det.

Her er de:

http://turtelduenesproving.blogspot.com/

www.thelovebirdes.piczo.com der er passordet 3865

Skrevet

Håper det klaffer for dere snart!! Selv om du er ung, er det jo like vondt at det ikke klaffer! Jeg er selv ung, 88 modell, og har til og med fått kommentarer fra lege på alderen min. Akkurat som at ikke vi har like stor rett til å være triste og ha det vanskelig!!

Ta godt vare på deg selv, og kos deg med bryllupsplanlegging;)

Skrevet

Hei vennen min.

Skjønner veldig godt at dette tærer på, og det gjør ekstra vondt når alle rundt blir gravide. Ta godt vare på deg selv og fokuser på andre ting. Jeg skjønner at det er skummelt å dra til gyn, men jeg tror at du kommer til å bli positivt overrasket. De er veldig forståelsesfulle og vil bare hjelpe. Men det er ikke noe vits å sette i gang med det når du er så sliten og lei av prøvingen. Ta deg en lang og god pause. Det kommer til å bli din tur en gang:)

Stor klem

Skrevet

Hei Silje-2SA og 1MA

Ja, det er like vondt selvom man er yngre. Håper det klaffer for dere snart å da:)

Skal ta godt vare på meg selv, og kose meg masse med bryllupsplanlegginga:)

Skrevet

Hei Dreamer snuppa mi:)

Takk for gode ord, får alltid det av deg. Nei nytter ikke å reise til gyn nå. Det klarer jeg bare ikke akkurat nå. Vi skal ta en god og lang pause:) Takk for det snuppa. Håpe du er gravid før jeg kommer tilbake.

Glad i deg. Klem

Skrevet

Tusen takk vennen:)

Glad i deg og. Klem

Skrevet
:)
Skrevet

Hei.Jeg kjenner meg veldig godt igjen.Har prøvd til og fra i ca 10 år på nr 2 men det vil bare ikke klaffe.Har endelig vært hos legen og hormonprøvene er ihvertfall fine og skal til gynekolog for en skikkelig sjekk.Håper hun kan hjelpe meg :)Jeg er 39 år nå så jeg håper ting ordner seg snart.Jeg har en arbeidskollega på samme alder som har blitt gravid og i tillegg har 2 andre også klart det.Veldig sårt å se på de voksende magene når en ønsker å bli gravid selv.Heldigvis har jeg en datter på 11 år og er så utrolig glad for at jeg har henne hvis det ikke skulle klaffe.Ønsker deg masse lykke til fremover.

Skrevet

prøvde gå inn på hjemme siden din, men fikk beskjed at det var feil passord...

Skrevet

Manglet ett tall 38652

Skrevet

10 år?! Da føler jeg ikke at jeg kan klage altså. Håper det klaffer for dere snart. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...