Meg og gutten min :) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Eg får så vondt rett over skambeinet når eg setter meg ned. Eg er ganske øm der til vanlig når eg støter borti bord eller en benk eller lener meg på magen, og når eg skal sette meg er det som om det blir presset oppover og det ikke er plass. Er så vondt at eg sier au hver gang eg skal sette meg, uansett hvor forsiktig eg setter meg. Er 12+1 idag. Andre som har/ha hatt det sånn??
Icerus Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 høres ut som symptomer på bekkenløsning.. Det er et eget forum som tar for seg dette. Det er sikkert flere som kan svare deg der:)
Juni prinsesse Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Alle er veldig snare med å svare bekkenløsning... Jeg har samme type vondt, og så har jeg vondt i lysken. Har fått høre flere ganger nå at det kan bare være pga ligamenter, scener og bånd som strammes. Det kan gjøre fryktelig vondt, men er ikke farlig . Selvsagt skal du være oppmerksom på at det kan være bekkenløsning, men det er slett ikke sikkert..
Meg og gutten min :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Eg hadde begynnende bekkenløsning, men det er ikke den type smerte, og det er heller ikke den smerten eg har hatt i lysken og strekkning og sånn. De er som om noe blir presset opp i magen og det ikke er plass, veldig ømt oppi magen. Får se om det går over, viss ikke får eg kontakte legen.
Juni prinsesse Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Det er nok bare ligamentene... Kjenner godt igjen det med øm mage... ;o) Og så var det en lege som nettopp sa til meg at om livmor var foroverbøyd eller bakoverbøyd hadde også betydning for hvor vondt det gjør.. Men sjekk det for sikkerhets skyld. Alltid bedre å vite )
Meg og gutten min :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 Åja, eg har bakovervendt livmor da! Kanskje det er derfor det gjør ekstra vondt....hmmm! Ja viss det ikke gir seg innen en uke får eg heller gjøre det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå