dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Er det Holmsbu som er det beste?Hankø har jeg hørt litt av hvert om... Tenker i Norge bare. Helst ikke så fryktelig langt fra Oslo.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Har vært på Holmsbu og det er hyggelig der, men kanskje litt slitt? Har hørt mye fint om nye Son Spa & Resort. Det er jo kort vei fra Oslo. Skal dit selv og prøve ut i april, og gleder meg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Min Kjære har nettopp vært på en konferanse på et Spa-Hotell som ligger i Strømstad. Quality spa & resort Strømstad og det var visst veldig bra. www.stromstadspa.se
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Finnskogtoppen er visst veldig bra. Nydelig natur og deilig stillhet. 2 timer fra Oslo. Henter deg i Kongsvinger om du kommer med buss eller tog.
anesam Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Solstrand hotell og bad! =) www.solstrand.com
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 litt langt, men VESTLIA spa resort! Bestill par i hjerter pakken;) Da får du et herlig opplegg for en helg...men kanskje litt overfylt der nå i skisesongen
neekap Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Quality spa & resort Holmsbu er vel alt annet enn slitt.. åpnet for få år siden - nydelig hotell og deilig spa. Quality Strømstad er også fantastisk flott, men er veldig likt Holmsbu på mange måter, er jo Choice begge to. Hva med Quality Grand Kongsberg? Veldig hyggelig hotell med en deilig liten spa-avdeling, og nydelig mat!, men så er vel jeg litt inhabil i den saken :-) Selger forresten Spa-pakker med "alt inkludert"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå