Lovemelikeyoudo Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 og i tilfelle hvordan utarter det seg?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg har hatt det med begge to jeg. Det startet sånn at jeg trodde mensen kom, litt brunaktig blod når jeg tørket meg. Men så blir det ikke mer enn med det liksom.
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 takk for svar, kan du huske på hvilket tidspunkt i syklusen det kom?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg mener å huske at det var omtrent da jeg ventet mensen. Muligens litt etter. For jeg tror jeg var noen dager forsinket, og så kom blodet, og jeg tenkte at da gikk det ikke likevel. Men så sluttet det å blø. Og resultatet av det er i dag snart 7 og snart 3 år:-DD
serin@ Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 samme hadde jeg, en uke etter ventet mens..
___ Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Jeg trodde at en festeblødning normalt kom ca 5 dager etter befruktning og med en syklus på 28 dager blir vel det omtrent en uke før forventet mens. Å blø litt på det tidspunktet man venter mensen er vel også helt vanlig, men det er ikke festeblødning.
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Stemmer det som poamin sier. Det er jo når embryoet fester seg det blir festeblødning, ikke en uke eller to etterpå. Dog, meget skjelden. Her inne skulle man tro at alle og enhver hadde festeblødning, men det stemmer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå