Krøllefrøken Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Kan man pakke inn hvert enkelt fiskestykke sammen med grønnsaker i folie? Hva er det som smaker godt? Helst så magert som mulig....
Libido- Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jepp! Jeg bruker alltid å lage laks i ovnen. Enten kun å steke den der, eller innpakket. Innpakket: Laks, sitronskiver, pepper og dil. Lager også mange fiskeformer. Men de aller fleste er med fløte. F.eks Torsk, gulrøtter, kålrot, potet og purre. Heller litt fiskebuljon og matfløte over. Kryddrer godt med peppermix og litt salt.
Krøllefrøken Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er ikke så glad i laks. Kan jeg bruke torsk i folie? Sambo skal ha fiskeform med fløte i, men jeg skal prøve å unngå fløte da. Så tenkte jeg kunne lage noe i folie med grønnsaker... litt bedre når man skal ned i vekt vil jeg tro
Libido- Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Ja det kan du! Da ville jeg ha brukt dette (er fra en oppskrift med fløte men tar ikke med det) i folie pakken: Torskestykker Finhakket løk Tomat i små terninger Purre persille Gressløk Salt & pepper Her har du oppskriften, knall god: http://www.nrk.no/mat/3660176.html
Krøllefrøken Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Nam, det hørtes godt ut Tusen takk for bra tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå