Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjuler dere noe for partneren deres eller er dere opne og forteller allt.

Jeg er veldig open overfor mannen min uansett hva det gjelder, men føler at han er mer reservert holder noen ting for seg selv...

Hva foretrekker dere i et forhold?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi forteller hverandre mye, men har vært enige helt fra vi møtte hverandre at vi aldri skal snakke om hvor mange sexpartnere vi har hatt o.l. temaer. Det fører ingenting godt med seg, og fortid er fortid uansett. Alt som betyr noe er her og nå.

Skrevet

Jeg foretrekker åpenhet og ærlighet, men vil fortsatt ha mine egne små hemmeligheter :) Man må ikke dele ALT :)

Skrevet

Jeg foventet ikke at mannen min forteller meg alt, og tror ikke det er spesielt sunt i et forhold. Mine innerste tanker får han ikke alltid, og jeg liker å ha mitt private rom. Skulle han vite alt jeg tenker på tror jeg ikke alltid vi hadde hatt det godt sammen, men er det et problem deler vi det.

En mellomting er det beste.

Skrevet

Alt vi trenger å snakke om, snakker vi om...

Men vi vet ikke hverandres antall tidligere sexpartnere, eller hvordan avføringen ser ut i dag... Det finnes grenser for intimitet også!

Jeg forteller heller ikke alltid andres hemmeligheter. Noen hemmeligheter jeg hører fra mine venner, regner jeg med er fortalt til "oss", mens andre er spesifikt fortalt til "meg" - og da forteller jeg det IKKE videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...