Gå til innhold

Jeg blir gal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på min andre uke uten mensen.. Og har testet negativt mange ganger.. :s Både med billig tester og en cb digital test.. Alle viser negativt\ikke gravid. :s Men mensen er jo ikke her, og jeg har mensmurringer hele tiden, og vondt i korsryggen.. Noe som kan bety gravid, og noe som kan bety at mensen er på vei, men er nå gått en uke.. :s Hvor mye skal jeg teste egentlig? Eller er det ikke vits..?

Jeg fikk mensen 1uke etter at jeg skulle hatt ppille mensen i syklusen, det skjedde 2 mnd.. Så trodde mensen min var på tiden, og at jeg ville følge den, med mulig en uke over tiden.. Men nå er det gått 2 uker.. :o

Har ingen symptoner, uten om mensmurringer, slapp, vondt i korsryggen.. Har ikke ømme pupper eller noe slikt. Men min mor har fortalt at hun ikke fikk noe som helst tegn på at hun var gravid med meg før hun var 5mnd på vei. *klamre seg til et lite håp* :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg tror jeg ville ha ringt legen og fått han/hun til å sett på deg og tatt en test..

Jeg skal gjøre det i morgen hadde jeg tenkt, for har det samme prob. som deg :S

Detta er forvirrende altså :P

Skrevet

Ja, veldig forvirrende.. :P

ja, har tenkt litt på lege, men vet helt ærlig ikke om det er vits, er jo bare på min 3.pp og er vel normalt at syklusen er merkelig.. Lurer på om jeg skal ta en test til.. :s men er ikke sikker på om det er vits.

Skrevet

Hei, samme her. Fikk pillemensen 26. nov. Vanlig mensen 18. des. Er på min 3dje uke uten mensen nå, med bare negative tester, både hjemme og en test på legekontoret. Men skal spørre fastlegen min når jeg skal til henne neste uke (pga. av noe annet). Men stress kan jo være en grunn da, er nesten 100% sikker på at det er grunnen til meg i hvertfall. Men hun i resepsjonen på legekontoret sa også at det kunne være hormonkrøll pga. pillene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...