hormonmamma Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Noen som har noen tips evt en nettside der det er forklart hvordan en legger øyenskygge? Kunne så gjerne tenkt meg å kunne dette, og siden jeg ikke vet hvordan jeg legger det, har jeg aldri brukt det, he he... Håper noen har gode råd:)
mylittlecat Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ta ett besøk til en hudpleier, de hjelper deg med farger og hvordan du skal legg sminken )
Trollmor m/ trolljente Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 youtube er din venn =) http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=how+to+eyeshadow&aq=0&oq=how+to+eyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå