Gå til innhold

Noen fra Oslo her? :D


-smiley86-

Anbefalte innlegg

Kjekt å se hvem som er fra oslo her inne.

Selv er jeg 22 år, og er med min første. Ikke i oktober da, men september :) Grunnen til at jeg ønsker å spørre her er fordi jeg ikke kjenner noen i oslo som er gravide. Og vennene mine ønsker å vente i mange år før de får barn :)

 

Bare ta kontakt med meg hvis dere ønsker det .

 

Gratulerer til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor også i Oslo, kommer opprinnelig fra Trøndelag. Jeg er 26 år gammel og dette blir vår første. Foreløpig termin er 6. okt, skal til legen 3. feb. Det blir en spennende tid fremover for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Oslo og 26 år. Første gang her også. Tankene raser og jeg roter og glemmer alt mulig. :P Gleder meg til det er lov å tenke at det sikkert går bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til at faretiden er over, men man må jo bare tenke positivt hele tida! Tror det blir mer virkelig etter jeg har vært hos legen. Jeg har egentlig ikke så mye symptomer enda, håper det er et godt tegn. Kjenner en ørliten "klump" på høyre side av magen, tenkte det var eggstokken eller blæra eller noe før jeg testet meg... Ellers kun litt halsbrann og ømme bryster. Enn dere?

 

Hadde det ikke vært koselig å treffes etterhvert? Jeg vil ikke fortelle venner og bekjente om graviditeten enda og da hadde det vært koselig å prate med noen andre som er i samme situasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo. Er 23 og venter første. Jeg har heller nesten ingen symptomer, bare litt murringer i magen og ryggen og ømme pupper. gleder meg til jeg kan se at det virkelig er en baby der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bor i Oslo jeg og. Er 26 år, og dette er min første. Ca 5uker på vei. Har veldig lite symptomer, nesten så jeg er bekymret for at graviditetstesten har "lurt" meg.. Gleder meg til jeg kommer litt lenger på vei og gravidteteten blir litt mer "merkbar" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej=)

 

Jag bor i Oslo jag åxå å är 30 år, og dette er min første (håper jag får behålla den).. Hade en MA i uke 12 for 6mnd sedan så klarar inte helt å glädja mej över denna graviditeten. Förstå mej rätt, e super glad men håller igen på det tills jag vet att det går bra!

 

Har åxå väldigt lite symptomer.. har lite av allt men väldigt svagt! MEN e bara 4+1 så kan ju hända det kommer=)

 

Detta blir helt topp jenter.. oktoberbaby e ju super!! Stor mage å fin mage i sommar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo absolutt få til et treff etterhvert :) kanskje i sommer siden mange av oss kanskje ikke kan reise til utlandet da :D Vet at det er planer om et stort treff i vigelandparken. men info om det kommer nok senere. og da er det folk fra august til oktober som vil bli invitert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig hyggelig med et treff! Kanskje vi kan få til et utpå vårparten også, når snøen er borte og magene har kommet frem? :)

 

Er det mange som har fortalt om graviditeten til venner og familie? Vi har kun sagt det til et vennepar, så det er veldig deilig å få utløp for snakketrangen på denne siden!

 

:@)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig med et treff til sommeren, men kunne gjerne tenkt å treffes på våren også.. Når all snøen forsvinner!! Var på tidlig UL i dag og sett hjertet slå!!! For en opplevelse!!!! Gled dere, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tidlig ul på volvat. Men er litt dyrt der da. koster 1200 kr. Men absolutt verdt det :D Gikk til Knut Dalaker. Kjempe flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved forrige graviditet gikk jeg til tidlig UL på Majorstuklinikken, det kostet også rundt 1100-1200. Jeg gikk dit først i uke 11, blant annet for å måle nakkefold og neseben, som kan si om fosteret ligger i faresonen for Downs syndrom. Flott å se det lille hjertet banke :)

 

Det er veldig vanlig i andre land med tidlig UL, i Danmark får man det i tillegg til UL i uke 18/19. Regner med det kommer til Norge snart også, så slipper vi å betale for det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for navn på steder. Var inne på hjemmesidene til Volvat, men der står det at de først gjennomfører ultralyd i uke 12. Men nå skal jeg få gjort det! Iiih spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor i Oslo, og har kjempelyst til å treffe folk! Mine Oslovenner er single, mens de med barn bor utombys. Jeg er 32, har termin i begynnelsen av oktober og bor på Helsfyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere alle.

Jeg bor i Oslo på 9 året! Er 33 år og venter barn i oktober om alt går bra - og det må jeg bare krysse fingrene for at det gjør!

Jeg bor på Ensjø så jeg er kort vei unna deg vil jeg tro nennemor - går til Helsfyr hver dag. Termin (min egen kalkulerte er ca 17 oktober.

Jeg er også babysvømme instruktør og kan ikke vente til jeg skal få ta med mitt barn på svømmingen..

 

arim (som gleder seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo (Grorud),og har termin rundt 25 okt,tror jeg.

28 år,min første:-)

Hadde vært kjempekos å treffe noen likesinnede:-)

Spesielt når babyene kommer til verden og vi mammaer har svangerskapspermisjon,ser jeg liksom for meg at vi går på kafe sammen og triller vogn,åååå*drømme*. :-)

Gleder meg,og håper alt går som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, alle sammen!

 

Jeg bor også i Oslo, er 28 år og venter mitt første barn rundt den 8.oktober. Det er en fantastisk tid, og jeg nyter hvert eneste lille symptom - selv kvalmen :-)

Jeg har et par kommentarer til innleggene deres:

Til dere som har hatt en SA før - ikke gled dere noe mindre denne gangen. Tenk at barnet trenger all deres positive energi. Ikke hold gleden tilbake pga en trist hendelse tidligere. Jeg mistet da jeg var 13 uker på vei, og jeg vet det er vanskelig. Jeg er minst like glad denne gangen. Kanskje til og med enda mer :-)

I tillegg, så vil jeg råde dere til å fortelle det til venner og familie akkurat når dere selv føler for det. For min del har det vært naturlig å si det til dem med en gang jeg fikk den positive testen.

Grunnen er at barnet er min største glede, og det er deilig å dele den gleden med mine nærmeste. I tillegg fikk jeg en enorm støtte da jeg mistet forrige gang - jeg hadde aldri klart meg uten....

 

Ønsker dere et deilig 1.trimester, alle sammen, og et treff hadde vært utrolig hyggelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg får visst slenge meg på her. Bor i Bærum, men det er visst bare jeg i Bærum som skal ha unge! er 24 og dette er min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

 

da ble det oktober termin på meg, istedet for september.

2.oktober ble terminen, og dette er andre barnet mitt. Bor i Oslo jeg også :) Ikke så langt unna deg Dark80.. hihi.. kansje du er med i stork prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor det heller ikke er helt sant enda, føler liksom ikke så mye. og så e rjeg plitselig gravis. Noe jeg har drømt om så lenge! Ja det hadde hvert en ide og treffe andre i samme situasjon - abolutt en god ide!! har heldigvis ikke så mye plager enda, men det kommer sikkert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...