venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 LER.. han mobber meg gjør han. huh..! Bare ler av meg da jeg åpner munnen. Fy så morsom jeg er. hehe
Kliko Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Blir mobba litt jeg også når jeg gjør ting som helt sikkert ser veldig rart ut. Som for eks. når jeg reiser meg opp fra sofaen, eller skal åpne skap/ dører og de stanger i magen. Men er jo bare moro da
Mortiletbittelitenurk Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, jeg også bli endel mobbet hjemme. Tror det det er uvant å se "lille meg" - som er i underkant av 160 og pleier å veie 55 kg - velte meg rundt i sengen som en hvalross og stampe avgårde som en elefant... Har gått opp 15 kg, og går under kallenavnet tjukka om dagen... Heldigvis er det bare 5-6 uker igjen...
ohayoo Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 men det beste er at når man er gravid er det akseptert å være litt hormonell - så blir det for ille så klask til han ;o) Eller som jeg pleier å si når han begynner: "Det er din skyld!" ;o)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 her blir det kommentarer om hvorfor jeg MÅ gå så tungt i trappa..høres ut som en utslitt elefant! er 13 trinn, som jeg må opp og ned ofte.. doen er nemlig nede!!! så stamper meg opp igjen heseblesende, og han prøver å VISE MEG hvordan jeg kan gå litt lettere.. HAHAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå