Gå til innhold

Har barnet ditt noe favoritt mat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille tulle på 1 1/2 år ELSKER agurk over alt på dennne jord :) Hun er også veldig glad i mais :) Det var en dag hun åpnet skapet og der stod en boks mais og en pakke kjeks,hun skulle ha maisen :) Det er jo en god start :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekake.

Så jeg lager de grove og uten sukker. Går den på høykant :o)

Skrevet

Mango :)

Skrevet

dytter litt på¨denne :) spennende å se hva barne liker :)

Skrevet

Nå er frøkna mi bare 6 mnd, men den kjipe smakløse hvetegrøten med havre (den til 9 kroner ellerno) er en klar favoritt :-D

Så kommer hjemmelaga grønnsaksmos med poteter og gulrøtter.

Det enkle er tydeligvis det beste ;-)

Skrevet

Lenge var det cherrytomater, men nå som hun nærmer seg 4 er det tørket mango, pastaskruer (uten saus, gjerne med ketchup), farmors pannekaker og iiiiiiiiiiis :oD

Fikk likevel et utsagn på sukkeerter her om dagen; "åh, mamma, jeg ELSKER sånne" :oD

Skrevet

Av middag må jeg si tomatsuppe, mammas spesial :)

Ellers er han hekta på banan.

Skrevet

Spagetti med kjøttdeigsaus (min hjemmelagde)

ellers all den frukta han kan få.

Skrevet

Hun elsker mais, fisk i de fleste varianter, gulrøtter, paprika og grovt brød, is, vann og mormors pizza (liker ikke min) Hun spiser det meste, men noe hun absolutt ikke klarer er søtt pålegg som prim, nugatti og syltetøy...(og jeg som trodde at alle barn elsket det)=)

Skrevet

poteter og saus er favoritt, laks el. ørret og all grønnsaker kokt aldente og all frukt.

Skrevet

Danda (Banan). Må gjemme bananene i skapet, for han går og maser etter dem hele dagen. Han kan jo ikke bare leve av bananer.

Skrevet

Eldste mi er 3,5 og her er det "MigDonsen" som er favoritten ;-) Synd for henne at det er utrolig sjelden vi er der da... Ellers spiser hun alt. Lutefisk, sursild, oliven, pinnekjøtt...mye sånt som er litt sært samt alt mulig annet. Heldig der :-)

Skrevet

Vesla på 3 er glad i mye forskjellig , har ikke noe spesiell favoritt som jeg har merket....men er bare masse hun er glad i å spise:)

Taco er en stor favoritt..da har hun med kjøtt, mais, salat, rømme og tortilla chips

Fisk i alle varianter..hun digger fisk, noe som er bra, for det gjør jeg og pappaen og :)

De i barnehagen er helt stumme over hennes elsk for makrell i tomat..der er iveren litt over gjennomsnittet som en møter hos 3 åringer virka det som om de mente..

Kan sitte og koose seg med bare mais eller babygulerøtter

Er vill etter rømme.... og ketchup

Eple og drue og banan

Medisterkaker er også veeeeldig godt :)

Og Nudler....kokte og harde....

Og ost, enten på skiva, eller bare osten..eller rulle inn en liten løkbit i osten og spise alt i ett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...