magedans Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg hadde litt blodblandet utflod den dagen jeg ventet mens og regnte med det var den som kom. Men det kom ikke noe mer. Tok en test som var svaaaaakt positiv. Kom litt mer blodslim to-tre dager etter IKM og jeg tenkte igjen det var mens. Men jeg var gravid Hadde jeg ikke fulgt så godt med på datoer og forventet en mulig graviditet/ hadde peil på IKM og slikt, hadde jeg ikke tenkt nøye over de utflod-greiene, så lite var det.
chiquetita Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg har nok hatt en festeblødning som kom en uke etter eggløsning og ble skikkelig frustrert fordi jeg trodde syklusen var helt aldeles på tur. Hadde spotting i en over en uke, sånn brunt tykt, og litt friskt blod et par morgener som gjorde at jeg trodde det var mens. Nå har jeg visst at jeg er gravid i 6 dager og har ikke hatt farge på utfloden på fem dager så jeg regner med at alt går bra. Testet positivt veldig veldig svakt dagen før ikm så sterkere og sterkere. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå