Gå til innhold

dårlig samvittighet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp fått en liten baby,og sliter med dårlig samvittighet overfor søsknene.føler at sønnen min skyver meg bort,og søker heller far.han har alltid vært mammagutt,men nå vil han helst ikke ha noe med meg å gjøre.hjelper lite med hormoner som raser og en baby som ikke vil sove om natten.sitter igjen med en følelse av at jeg har gjort noe forferdelig overfor barna mine siden jeg har fått enda ett barn.jeg gråter hele tiden når de største er i barnehagen,og får ikke gjort noe på dagen.husarbeid flyter til min sambos store fortvilelse.han vet ikke noe om det jeg går igjennom nå,for jeg vil ikke plage han med dette.han har nok å tenke på.noen som har vært igjennom dette tidligere,og har noen tips til hvordan jeg kan komme gjennom dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to unger og da jeg var gravid med nr.2 ble jeg enda litt sykere enn første gangen så hun som var mammajente søkte til pappa allerede mens jeg var gravid. Jeg syns det var veldig trist, men mannen syns det var veldig koselig at han ble favoritten. Nå er nr.2 10 mnd og i det siste har jeg merket at hun kommer mer til meg enn tidligere. Håper det blir enda bedre når ammingen er helt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...