Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Har skrevet i bryllupsinvitasjonen at "drikke til maten vil bli servert". Vil folk da forstå/oppfatte at de selv må ta stå for drikke til resten av kvelden?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Tror jeg ville skrevet: " Det vil kun bli servert drikke til maten".
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Ja, skulle kanskje gjort det, men invitasjonene er sendt ut for lenge siden. Håper bare folk leser den ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Da ville jeg begynt å spre ryktet litt.. Minn alle i familien osv om å nevne det når/hvis de snakker gjestene, samme med venner og forlovere.. At alle minner gjestene om at de må ta med drikke selv.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Vet du, e tror e hadde misforstått det dessverre.. hadde forstått det som at dere står for drikke. Men la jungeltelegrafen gå, så gpr det nok greit skal du se:)
~sjiraff~ Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Det er så difust at neppe alle vil skjønne hva dere mener. Enig med de andre, begyn å spre det via jungeltelgrafen.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror faktisk jeg hadde forstått det riktig.. det står jo at det er til maten..
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ville ha forrstått det riktig, og ville syns det hadde virket negativt ladd om det stod "Det vil kun bli servert drikke til maten", så har de ikke forstått det skjønner de det nok tidsnok:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ville ha forstått det som at "til maten er det drikke, men resten må vi ta med selv", så det tror jeg går bra! Men greit å spre ryktet uansett, så slipper man misforståelser.
snartentil:) Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ville oppfattet det som at dere kun står for drikke til maten. Men jeg ville lurt på om jeg måtte ha med til resten av kvelden selv, eller om det er bar på stedet...?!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Bra! Da får vi håpe gjestene er like observante som dere. Folk pleier i grunn å få med seg sånne viktige detaljer som handler om alkohol (HI)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville vært i tvil, jeg! I og med at det er vanlig med fri drikke hele festen så må man nok opplyse tydelig om at det ikke er slik i deres bryllup. Dere må nok ta jungeltelegrafen i bruk snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå