Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir gal!! Jeg er 25 uker på vei, og sykmeldt av forskjellige årsaker. Nå er jeg skikkelig forkjøla, på grensa mot influensa. Spiser nesten ingenting om dagen, klarer ikke det, og blir jo derfor ikke akkurat i bedre form. Nå har lillegutt blitt syk, hadde temp i gårkveld og har det fortsatt i dag, hoster og har vondt i halsen. Storesøster er tett i nesa og sliten, så begge barna er hjemme fra barnehagen i dag. Men si meg - hvorfor er det da sånn at det er fullstendig utenkelig at sambo, barnas far, kan være hjemme sammen med barna? Neida, det trenger har vel ikke, JEG er jo hjemme!! Er så sliten og dårlig form, halvsover i stolen mens barna leker rundt meg. Er kvalm og svimmel, har ikke klart å hverken spise eller drikke noen ting enda i dag... Måtte bare få ut litt, blir så gal av dette!! Sånn er det alltid!! Men om han er syk - himmel og hav - da er han syk da!! Sukk.... Mannfolk!
MintCondition Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Sånn er det heldigvis ikke hjemme hos meg! God bedring...og be mannen din om å være hjemme da vel.
cammiss Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Har du sagt det til han at du ber han om å komme hjem- tidlig. feks- eller ta fri-halve dagen feks. Det er klart at det er jo litt forskjellig hva folk jobber med- men min kjære kom hjem da jeg ringte han og så at jeg er for sliten- trøtt til å passe på disse to. Du er nødt til å komme. 30min etter var han der., Prøv igjen.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Takk for det, og HELDIGE deg!! Du skal være lykkelig for at du har det sånn! Har sagt det til han tusen ganger, senest i går kveld og i morges, men han hater å være hjemme fra jobben! Samme hvor syk han er selv, drar han på jobb! Eneste gangen han har vært hjemme fra jobb er de to gangene han har hatt betennelse på hjerteposen, samt da han hadde forhøyet blodtrykk og legen sa at han ikke hadde noe valg - han måtte være hjemme. Ellers jobber han, med influensa og omgangssyka. Hjelper ikke samme om jeg griner eller er forbanna eller forsøker å forklare han det på en rolig og saklig måte, han kan da vel ikke være hjemme når jeg allikevel er det?! Arg... Gode tips mottas gjerne!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Har prøvd det også, å spørre om han kan komme hjem tidligere eller om han kan jobbe bare halv dag, men niks... Han har ikke en spes. viktig jobb, er ikke leder eller noe! Har bare så sinnsykt høy arbeidsmoral!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 føler med deg... jeg har vært hjemme med en syk frøken siden søndag, mannen har jobbet nesten døgnet rundt. jeg er gravid og dårlig selv... :o/ i dag drar han på hyttetur og kommer ikke hjem før på søndag.... men han har ordnet så moren hans kan komme da... jaja... tror ikke jeg orker svigermor her når ingen av oss er i form...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Haha, akkurat det samme har min gjort - om jeg vil kan svigermor komme! Men hva hjelper det når hun oppfører seg som om hun er på besøk når hun er her? Jeg må servere og varte opp henne.. Sukk!! Jeg føler med deg!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 det gjør ikke min svigermor, da... men så lenge jeg ikke kan sende lillemor ut så ser jeg ikke poenget med ett ekstra menneske her... irriterer meg at han ikke engang tilbød seg å bli hjemme fra den turen, men han har gledet seg lenge og han vet at hadde han spurt måtte han bli hjemme... jeg vet iallefall at hadde det vært han og snupp som var syke, så hadde jeg blitt hjemme med dem... hadde ikke hatt samvittighet til å dra...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2009 Nei, der er forskjellen på å være dame og mann... Vi har ikke samvittighet til det!! Sukk.. God bedring til deg og lille! Håper helga deres ikke blir for ille!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. januar 2009 #10 Skrevet 29. januar 2009 takk takk:o) hun er nok på bedringens vei, men denne krupphosten holder oss våkne hele natten.... :o/ skal greie oss, vi, har ikke noe valg ;o) god bedring til deg og dine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå