Gå til innhold

3 barn; Hvilken bil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsde er 6 nå minste kommer, i midten er et når neste kommer. Altså 0-1-6 Kan man ha vanlig 5 seters starsjonsvogn og sette elsde i midten, eller hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå sitter den på 6 mnd i midten i en bakovernendt be-safe, og de to store på sånn pute med rygg.har en opel vectra stasjonsvogn -07 modell, og får akkurat plass! eldste er 7 og nr to er 4 år

Skrevet

VW Touran

Ford Monede og S-max

Etter mitt syn, ingen over, ingen ved siden av --> utfra min lommebok hvertfall...

Skrevet

S-max er forresten i dyreste laget for oss enda...

Skrevet

Volvo XC90 er det beste alternativer av alle biler skal jeg si deg. Vi har en XC90 og 1 XC70. Begge er bra og fine, men XC90 har helt fantastisk med plass selv med 3 barneseter.

Skrevet

Og en fantastisk pris, hehe, aldri i verden om vi har råd til to slike biler... dessverre. Trøster meg med at de er miljøsvin jeg da, hehe

ikke hi

Skrevet

HI her:p

Hehe, penger er liksom ikke det vi har mest av. Er på jakt etter en bil nå, og har ikke mer enn 40 000:/ Nå har jeg ikke sett på de bilene dere har nevnt. men er det mulig å plassere seter i midten av bilen? I så tilfelle er det kanskje ikke så vanskelig?

Kan f.eks en maxi cosi settes i midten med en base og festes med 3 punkts belte der og? Da må vi jo bare sørge for at vi har 3 punkts i midten. Eller kan det byttes ut uansett?

*grønn på bilder* Og sambo vill ha stor van, og har nå funnet unnskyldningen for å få det, hehe. Vill helst slippe det;)

Skrevet

Opel Omega har god plass til 3 barn.

Skrevet

Evig dillemma dette her. Vi hadde en Audi a6 og den er jo stor. Slet i hvertfall 10 minutter for å få inn hele gjengen og de satt så trangt at ved en eventuell ulykke hvor man måtte få ut barna hadde vi sikkert ikke greid å løsne selene. Så dermed ble det investert i en xc90 her. Der er det integrert sete i midten til eldstemann så har vi seter på hver side og plass bak til en kompis eller to frem og tilbake til fotballtrening også. Ser at dette er en skrekkelig dyr bil for de fleste kanskje, men vil hvertfall anbefale en 7 seter eller en bil som har tre delte seter bak, det er lettere å få festet seter da. Og maxicosi har de smaleste setene.

Skrevet

Renault (Grand) Espace, VW Touran og Mitsubishi Grandis har vi sett litt på. Vi er i samme situasjon med (snart) 3 barn som alle må sitte i sete og må investere i "ny" større bil. Vi har ikke klart å finne ut hva vi vil ha enda, det eneste vi har bestemt oss for er at vi vil ha en bil med 3 separate seter i baksetet, og gjerne også at det er en 7 seter slik at det er mulig å ha med venner og.. Det er ikke lett å bestemme seg eller finne den perfekte bilen som ikke koster så altfor mye.

Skrevet

har audi a6 vi også,og det er veldig trangt med 3 seter bak ja.men vi har dessverre ikke råd til en ny og større bil nå.hvertfall ikke xc90 som er drømmebilen min:) heldig du

Skrevet

Opel omega er en stor og praktisk bil. Og du får de til rundt 40 000,- Det lønner seg å kjøpe den som har 2,5 TD motor. De er skuddsikre. Vi hadde en som hadde gått 500 000 km uten problemer. Har hatt 4 slike biler, og det eneste jeg har å klage på er rust, men sånn er det med mange andre biler også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...