Nikkamoren Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Heisann, flere som har tatt hvetegress over lengre tid for å få ned fsh verdien? Føler dere at dere fått noen resultater ut av det? Jeg har tatt hvetegress minst morgen og kveld siden begynnelsen av november. Holder på med min femte hvetegressboks. Har målt fsh verdien 2 ganger siden jeg begynte og var lykkelig og glad da jeg i slutten av november hadde en fsh på 7,9, men ble kraftig deppa igjen da den viste 14,1 i slutten av desember og fikk min depresjon grundig bekreftet da den i slutten av januar viste 13,2. Alle fsh-målingene ble tatt 3-4 mensdag. Så ingen oppløftende resultater herfra, jeg venter bare på at et under skal skje så jeg kan klare å bli gravid snart.
Nikkamoren Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg skrev feil i sted. Jeg har ikke målt fsh i januar (det var et resultat fra jan 08 jeg såg på). Så det er bra, da kan jeg drømme om at den er gått igjen. Så dvs at jeg hadde 7,9 i november og 14,1 i desember og for januar.. onely good knows. Andre erfaringer å dele med hvetegress?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 IKKE fortvil. Det er ikke allti den senker FSH verdien, men det i seg selv er ikke verdens største problem. Det som er så bra med wheat grass er at den faktisk er med på å renser kroppen din. I tillegg til dette hjelper den til slik at du får flere rødeblodlegermer som transporterer oksygen, spesielt til eggstokk/livmor området. Dette er svært fviktig for at vi skal kunne bli gravid. Så at du tar wheat grass er med å bedre sjansene dine for å bli gravid. Du hjelper til slik at kroppen blir sunnere, noe som er helt nødvenig. Så om det ikke viser på nummerene så skaldu ikke fortvile;) Fortsett å ta det, kroppen din har faktisk godt av det
satser & vesla Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg hadde FSH på 12 sist gang jeg målte i høst. Har gått på hvetegress i flere mnd og er nå i spraydag 10, skal begynne å stikke neste torsdag hvis alt er som det skal :-) Jeg har ikke tatt flere fsh målinger etter det. Jeg tok min siste glass med hvetegress dagen før sprayingen. Skal ta den igjen når jeg er ferdig med hormonene. Jeg synes det er like greit å ikke måle, vil heller se hvordan jeg responderer på hormonene, så får jeg se hvordan det går. Håper selvf at hvetegresset har hjulpet på, uansett så er det som Tryne sier: det er sunt! Jeg har forhåpentligvis uttak i uke 7 :-)
gullet og eg Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 hei, har tatt hvetegress siden sist forsøk (som bare endte opp med en tom eggpose). Det er ca 2 måneder siden. Nå har jeg gått på Primolut for å få menstruasjonen, og skal starte på neste forsøk da. Håper at hvetegresset kan virke positivt. Jeg har ikke målt fsh-verdien, ønsker ikke å fokusere så mye på det nå. Sist gang jeg tok hvetegress hadde jeg lav fsh-verdi etter det (7). og satser på at det vil skje denne gangen også. Håper inderlig at det er min tur nå! Lykke til!
Nikkamoren Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 Takk for svar og positiviteten! Jeg har kort regime, begynner med sprøyter i morgen og forhåpentligvis innsett uke 8. Lurer på om jeg skal slutte å ta hvetegress nå eller om jeg bare skal fortsette å ta det. Hva tror dere?
gullet og eg Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 hei igjen, jeg begynte med Gonal-F på mandag, og slutta også da å ta hvetegress. Tror jeg leste et sted her inne at det ikke var så lurt å ta det under selve forsøket, men jeg vet ikke helt. Lykke til, og så får vi håpe at det klaffer for oss begge denne gangen! Jeg for min del håper at det blir mer enn en folikkel, slik som det ble sist gang. Deprimerende å ta full dose med medisin, og kun få en modnet folikkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå