Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er på overtid og grunnet diverse faktorer lurer jeg på å be om å bli igangsatt tidligere enn de 14-15 dagene som er vanlig. Men....har hørt at en igangsatt fødsel er mye verre enn om fødselen starter av seg selv, noen som har vært gjennom begge og vet om dette er sant? (Om jeg ikke blir igangsatt tidligere er det fremdeles stor sjanse for at babyen ikke kommer innen de to ukene og jeg må bli satt i gang uansett...)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Har bare hatt en fødsel, og da ble jeg satt igang. Hvorvidt det hadde vært 'mindre vondt' hvis jeg ikke hadde blitt satt igang, blir nesten umulig å vite. Jeg var heldig og det gikk raskt etter igangsettingen, så selv om det var vondt så var det (relativt) raskt overstått. Det er jo de som blir liggende i tre dager på gele, piller og drypp før det starter, det er nok litt verre. Uansett, ville nok like gjerne blitt spurt om mulighetene for å bli satt igang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå