Gå til innhold

Tegningsblødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid før fødselen er det normalt å ha dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt.......

Skrevet

Lurer jeg å på........Å er det forskjell på 1. gang og flergangsfødene??

Skrevet

Da jeg var 1. gangs våknet jeg om natten med tegningsblødning og litt rier. Dro til fødeavd, der fant de at jeg hadde 3 cm åpning og dro hjem igjen ( bor nær ved sykehuset) for å vente på litt mer action. Så gikk det hele over, og gikk i en uke før jeg til slutt ble satt igang. Så det er ingen garanti for at noe skjer med det første, dessverre...

Skrevet

Hei:)

Er gravid med nr 4 her og har 7 dager igjen til terminen. Begynner nok å bli nokså utålmodig her ja... Men det jeg egentli skulle si var at med første hadde jeg tegningsblødning om kvelden og formiddagen etter gikk vannet. Prinsessa kom til verden natta etter, altså ca ett døgn etter tegningsblødningen. Men jeg har forstått at dette kan være litt sånn ymse... Men det er i alle fall min erfaring.

Med de to andre kan jeg ikke huske at jeg har hatt tegningsblødning.

Lykke til i alle fall:)

Skrevet

Hvor lenge varer en tegningsblødning? Jeg har hatt rosa utflod siden i går morges da slimproppen gikk... er dette tegningsblødning mon tro?

Skrevet

Hadde tegningsblødning med nr 1 og 2. Det var egentlig bare slimete utflod med noen blodstriper i. Begge gangene hadde jeg hatt svake rier i noen timer allerede. Tegningsblødningen "varte" i noen timer, dvs var på do 2-3 ganger og observerte det her hver gang. Og barn ble det iløpet av timer. =)

Skrevet

Hos meg (første gang) skjedde det på natta. Hadde også svake rier. Babyen kom kl fire på ettermiddagen dagen etter. Var da 4 dg overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...