Gå til innhold

Hva drømmer dere om i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en drøm om en gang å skrive en åndelig bok som kan hjelpe andre å forstå og leve riktig...

Hva er din drøm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min drøm har alltid vært å få familie..

mann og barn, og et stort hus med plass til å se barna vokse opp..

Ha muligheten til å reise med barna, oppleve de forskjellige verdensdelene sammen. Ikke sånn i flere mnd av gangen, men mange ferieturer.

Kanskje det kommer flere drømmer etterhvert som denne blir oppfylt, men det holder for meg nå :)

Skrevet

Min store drøm er å se spekkhoggere på nært hold :)

Skrevet

Vinne 1.premien i lotto...

Skrevet

Styggt og ikke morsomt. Stakkars mannen din. Er jo foreldrene hans.

Skrevet

Ravende likegyldig til hvem sine foreldre de er, her skal det danses. Merk, jeg bryr meg ikke nok om dem til å gidde drepe dem, så ingen grunn til å varsle politi og lensmann, men jeg kom heller ikke til å pisse på dem om de brant.

Min mann har også dansesko.

Skrevet

Jeg vil starte en dansesenter for barn...

Skrevet

Drømmer om en god støttene mann!

Skrevet

Bortsett fra å vinne 8,7 millioner kroner, så er drømmen å kjøpe feriehus på Mallorca :) og ta med barna dit på tur hveeer eneste sommer og høst hihi

Skrevet

Jeg drømmer om å bli gravid igjen, og forhåpentligvis er jeg det om et pr mnd :)

Skrevet

En drøm hadde vært en garanti for god helse for mine barn, min mann og jeg og øvrige familie og venner. I tillegg hadde jeg sagt tusen takk til en stor, flott hytte på fjellet med utsikt over et lite fjellvann og rett i nærheten av flotte skiløyper, en akebakke til barna og beliggende i max 2,5 timers nærhet hjemmefra. Utover dette drømmer jeg faktisk om å kunne åpne en avis uten å se et dødt eller skadet barn, lese om en familie som tar vare på hverandre istedet for å skyte hverandre, kaste barn over broen eller drepe hele familien sin. Hva med overskrifter som "Israel og Hamaz har sluttet fred"? Av småting i livet drømmer jeg om at Hilde Hummelvoll eller en Homsepatrulje hadde forbarmet seg over mitt hjem i et bli ny program:)

Skrevet

Jeg drømmer om å finne meg en mann jeg kan dele livet mitt med, som kan bli en god far for sønnen min.

Skrevet

drømmer om å finne ut hvorfor jeg faller for feil menn bestandig å heller finne en drømme mann som er bra for meg å barna :S

Skrevet

Jeg er nøktern i dømmene mine..

Jeg ønsker meg et barn til. Det er et dypt ønske..

Deretter drømmer jeg bare om at jeg og alle jeg er glad i skal være friske og lykkelige..

Skrevet

Ønsker at sambo virkelig viser at han er stolt av meg

..og en ring på fingeren..

Skrevet

jeg drømmer om og komme inn på den skolen jeg vil inn på og greie det bra der. få en jobb jeg trives i og et hjem jeg eier selv, med 3 soverom og jeg drømmer om å gi sønnen min en søster eller en bror.

men jeg har det veldig fint på veien fram til drømmene også :-)

Skrevet

Drømmer om å få råd til å utdanne meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...