Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har en drøm om en gang å skrive en åndelig bok som kan hjelpe andre å forstå og leve riktig... Hva er din drøm?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 min drøm har alltid vært å få familie.. mann og barn, og et stort hus med plass til å se barna vokse opp.. Ha muligheten til å reise med barna, oppleve de forskjellige verdensdelene sammen. Ikke sånn i flere mnd av gangen, men mange ferieturer. Kanskje det kommer flere drømmer etterhvert som denne blir oppfylt, men det holder for meg nå
Slalotte Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Min store drøm er å se spekkhoggere på nært hold
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Styggt og ikke morsomt. Stakkars mannen din. Er jo foreldrene hans.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Ravende likegyldig til hvem sine foreldre de er, her skal det danses. Merk, jeg bryr meg ikke nok om dem til å gidde drepe dem, så ingen grunn til å varsle politi og lensmann, men jeg kom heller ikke til å pisse på dem om de brant. Min mann har også dansesko.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil starte en dansesenter for barn...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #12 Skrevet 29. januar 2009 Bortsett fra å vinne 8,7 millioner kroner, så er drømmen å kjøpe feriehus på Mallorca og ta med barna dit på tur hveeer eneste sommer og høst hihi
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #13 Skrevet 29. januar 2009 Jeg drømmer om å bli gravid igjen, og forhåpentligvis er jeg det om et pr mnd
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 En drøm hadde vært en garanti for god helse for mine barn, min mann og jeg og øvrige familie og venner. I tillegg hadde jeg sagt tusen takk til en stor, flott hytte på fjellet med utsikt over et lite fjellvann og rett i nærheten av flotte skiløyper, en akebakke til barna og beliggende i max 2,5 timers nærhet hjemmefra. Utover dette drømmer jeg faktisk om å kunne åpne en avis uten å se et dødt eller skadet barn, lese om en familie som tar vare på hverandre istedet for å skyte hverandre, kaste barn over broen eller drepe hele familien sin. Hva med overskrifter som "Israel og Hamaz har sluttet fred"? Av småting i livet drømmer jeg om at Hilde Hummelvoll eller en Homsepatrulje hadde forbarmet seg over mitt hjem i et bli ny program:)
Malin G. Spann Skrevet 29. januar 2009 #15 Skrevet 29. januar 2009 Jeg drømmer om å finne meg en mann jeg kan dele livet mitt med, som kan bli en god far for sønnen min.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #16 Skrevet 29. januar 2009 drømmer om å finne ut hvorfor jeg faller for feil menn bestandig å heller finne en drømme mann som er bra for meg å barna :S
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. januar 2009 #17 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er nøktern i dømmene mine.. Jeg ønsker meg et barn til. Det er et dypt ønske.. Deretter drømmer jeg bare om at jeg og alle jeg er glad i skal være friske og lykkelige..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #18 Skrevet 29. januar 2009 Ønsker at sambo virkelig viser at han er stolt av meg ..og en ring på fingeren..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 #19 Skrevet 29. januar 2009 jeg drømmer om og komme inn på den skolen jeg vil inn på og greie det bra der. få en jobb jeg trives i og et hjem jeg eier selv, med 3 soverom og jeg drømmer om å gi sønnen min en søster eller en bror. men jeg har det veldig fint på veien fram til drømmene også :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #20 Skrevet 29. januar 2009 Drømmer om å få råd til å utdanne meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå