Gå til innhold

søte samboeren miin :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår ringte han, og ba meg ringe når jeg kjørte inn i gården. det gjorde jeg, og da kom han ut, bare for å leie meg inn fra bilen!!!! Det er jo tross alt mye is på bakken hoho... er'n ikke søøt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he. Jeg lurer på om menn tror vi har ekstremt dårlig ballanse når vi er gravide... Mannen min er også veldig påpasselig med at jeg ikke skal skli på isen. Her om dagen måtte vi innom en butikk å kjøpe brodder (jeg har fra før også) fordi det var litt glattere ute en vi var klar over. Hver gang vi kommer til en bakke så sier han at jeg må være forsiktig. Men jeg er enig med deg. De er jo veldig søte. Hyggelig å bli tatt litt godt var på :o)

Skrevet

sånn er mannen min også :)

når han vet jeg har vært ute å kjørt får jeg beskjed om å sende meld om at jeg har kommer trygt inn fra glatta.

her om dagen skulle vi gå til bilen alle 3 (oss voksne og jenta på 5) mannen holder meg i armen for å støtte mens jentungen vil gå sjøl. hun detter og pappan helper henne og holder en i hver arm da han plutselug begynner å skli. hehe. jeg slipper han for å ikke bli dratt med om han tryner men det gikk fint da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...