Gå til innhold

Lurer??kan noen hjelpe meg?


prinsesse ventes i februar

Anbefalte innlegg

Jeg har i natt hatt regelmessige kynnere,kan det da være ekte rier?Fødselen som er langsomt igang sia kynnerene er blitt regelmessige tenkte jeg.???Gjør ikke spesielt vondt det er derfor jeg lurer,litt mensenmurringer bare men ikke mer enn litt ubehagelige.

Har i over en mnd hatt kynnere men de har ikke vært regelmessige så vet det er falske rier altså.;-)..

Æ litt tidlig(3uker til temin) derfor jeg er litt i tvil au.Men så er dette prøverørs så tenke kanskje ikke det var så uvanlig å få før?..

Så lurer egentlig på om noen har opplevd att det kan være ekte rier som begynner selv om ikke det gjør så vondt??Eller kan kynnere/falske rier au være regelmessige??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

 

Blir litt usikker selv. I natt har jeg ligget våkken, gjorde så vondt at jeg beynte svette å ble svimmel. Føltes ut som kynnerene ble til rier.

Men ble aldri noe mere ut av det, beynte nesten grine. Var så jævleig vondt. Så kan hende at fakktisk Kynnere blir sterkere å sterkere men ikke trenger være rier..

 

Er ikke sikker da...

 

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det slik at kynnere ikke skal være vonde. Ville hørt med jordmor eller føden hvis dere opplever det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...