Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 er hjemme med lillemann.. begynner på jobb igjen om noen uker.. å har termin me ny bebis i begynnelsen av okt:)
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 er hjemme med vesla, men begynner i jobb igjen om to uker, hsr termin i september..=)
¤pusi¤ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Har/skal dere søke eldste i barnehage eller være hjemme med begge to.... når den tid kommer???
RagnaRettpå Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg tror jeg skal søke 50% plass til eldste. Det vil si, vurderer det for tiden. Jeg er veldig usikker, men innbiller meg at det vil være bra å hente seg inn de timene to-tre dagene i uka, og komme meg ut, ordne saker og ting. Jeg blir vel ikke like mobil og sosial som nå i første permisjon, med en halvannetåring i tilegg. På den andre side hadde det vært flott å kunne ta meg av henne selv. Hm. Ingen andre som har noen gode innspill?
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har en på 2,5 år og en på 10 mnd og har termin med nr 3 i august/september. begge mine går i barnehage og har ikke tenkt å ha dem hjemme når nr 3 kommer. Det er ganske mye mer slitsomt med nr 2 enn nr 1, så deilig å ha noen timer for seg selv med minstemann uten de andre. man får ikke så mye tid til minsten når de andre er hjemme, som man har med den første. Så min anbefaling er å ta imot barnehage plass med åpne armer, kose seg hjemme på dagtid med baby også kose seg med begge/alle på ettermiddag
¤pusi¤ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Ja, aller best ville det vært å ha eldste i barnehagen, men ikke sikkert vi får råd til det for eg er uten jobb nå. Tenkte å søke hvertfall, så får vi se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå