Gå til innhold

Hvordan går det med uke 5 jentene da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker rent lite og tok en test i morges som var negativ, så jeg er ikke gravid denne gangen heller. Har ikke ikm før til lørdag, men alikevel så vet jeg det bare.

Dere andre da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM i går eller i dag. TR er ikke kommet. så et snev av håp har jeg :)

men jeg er nok ikke gravid jeg heller.

Hvis TR ikke kommer innen mandag får jeg ta en test...

har tatt en test for to dager siden, den var negativ.

Skrevet

Hei..

Jeg har ikke fått ikm enda...

Skulle hatt det for mange dager siden, men idag kommer det bare litt blod , men bare svakt på papiret..

hva kan det bety?

Har tatt to tester, men negativt :/

Skrevet

Hei :)

Jeg har ikm i dag, men ingen tegn til den enda. Hadde litt murringer i går på dagen, og enda mer mandag og tirsdag så trodde den var i anmarsj men... Har vært negativ til denne pp, tror ikke det har klaffet. Tok en test i går på dagen, etter morgenurin, og den var negativ :( Men lever litt i håpet enda... Tenkte kanskje ta en test igjen i morgen tidlig. Ellers INGEN ømme pupper eller andre symptomer! Men har smerter på et punkt i den ene puppen (!) Håper bare det ikke er noe annet galt inni der :( :(

Skrevet

Her er det ikm nå på fredag/lørdag.. Så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet og ikke tenke på det.. men er vanskelig når man vet hvor sterkt ønsket er om en liten spire! Har ikke hatt noe symptomer på graviditet heller, så jeg er allerede forberedt på negativ test og TR på besøk i løpet av helga..

Skrevet

Ikm ca. søndag. Tr begynner i løpet av helgen. Har alle tegn på det! :-(

Lykke til alle dere som ennå ikke vet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...