Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hva slet dere med?la dere på dere?Hjalp dem?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg brukte de pillene før jeg begynte hos kinesolg. Jeg fikk et nytt liv når jeg startet med de, var veldig plaget av angst pga mitt eget utseende. Trodde alle så på meg og tenkte at jeg var verdens styggeste. Fikk masse hår i ansiktet pga pco og måtte barbere meg hver dag på den tiden. Jeg klarte bare å tenke på hva jeg trodde andre tenkte om meg. I ettertid har jeg fått høre av venner at de ikke kunne se noe i ansiktet men for meg så var det helt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar, så godt å høre at du er blitt bedre av dem håper jeg også blir det.Jeg sliter med depresjon og mye med sosila anst.Har gått på cipralex uten at det har hjulpet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg bruker Zoloft nå, og har brukt det siden i sommer som var. Har høyeste dose (200 mg), og for å si det slik; Jeg kunne ikke klart meg uten. Har veldig god effekt! Og gikk ned 10 kg i tillegg..... :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har vært innom cipramil som funka kjempebra en stund. Pga masse angst og negative tanker/ selvbilde. Etter et par år, av og på, snudde det helt og jeg fikk tilbud om å prøve Fluoxetin i stedet. Det var som å bli et nytt menneske, jeg gikk fra å være helt nesrvevrak med angstanfall hver eneste dag, til å bli et ganske rolig, fornøyd Meg selv igjen. Men etter et par år på dissem var ikke virkningen som før, jeg fikk masse angst igjen:( Har gått på Zoloft i et halvt år og jeg syns ikke de funker så bra. Må ta sobril nesten hver dag fordi jeg har så mye angst. Jeg er så lei av å ha angst at jeg kan spy av det!! Har prøvd psykolog, coach, vært innom angstringen, DPS, men føler enten at ting bare har blitt bedre for en liten periode eller så har det føltes som bortkasta tid. Men det er tydelig at de forskjellige medisinene fungerer veldig forskjellig fra person til person, så jeg tror ikke man kan sammenligne seg med andre der.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Jeg brukte det mot depresjon å ptsd.. Jeg gikk på den lenge men den virket ikke på meg! husker ikke om jeg la på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå