Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Hvor vanlig er det at barnemor mister sexlysten helt under svangerskapet? I mitt tilfelle har hun i tillegg sagt at hun ikke er sikker på følelsene sine for meg lenger. Og ønsker å ligge flere netter i uken alene (vi bor ikke ilag enda). Hadde det ikke vært for at hun er gravid, så hadde jeg vært nesten sikker på at hun hadde et forhold på gang, mange tegn som tyder på det.. Men kan ikke tenke meg til at noen kan være så kynisk og kald! Noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Dette er veldig normalt. Alt som du spør om sex og følelser er helt normalt. Men så klart hun kan ha et forhold på si, det kan tenkes. Utroskap i dag er veldig vanlig og skjer oftere og oftere. Du får spørre henne selv vel, er jo ingen som kan svare deg bedre på dette enn henne selv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det er mange følelser i sving under et svangerskap. Det gjelder ikke kun hormoner... vurderingen av deg som farsemne har fått en ny aktualitet, og hun grunner kanskje på endel spørmål med en annen seriøsitet enn tidligere.. Kanskje er det dette hun mener når hun sier at hun ikke er sikker på følelsene sine for deg..... Men som anonym over her sier, du er nødt til å snakke med kjæresten din om dette! Når det gjelder manglende sexlyst i svangerskapet er det høyst normalt! Mange gravide føler seg tunge, usexy, har vondter i bekken og rygg, slimhinnene er ofte tørre og lettblødende.. Ikke alle som ønsker seg velkommen da, nei... Hvis jeg var deg ville jeg forsøkt å være forståelsesfull i forhold til dette punktet, og ikke mistenke henne for utroskap som følge av at hun ikke ønsker sex med deg... Ta deg heller en prat med henne. Forklar at oppførselen hennes gjør deg veldig usikker, selv om du kan forstå at det er en tung tid for henne også med så mye nytt som skjer med kroppen hennes... Og så mange nye tanker og følelser som dukker opp som følge av dette... Lykke til :-.)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er normalt veldig kosete, og vi hadde før jeg ble gravid sex flere dager i uka, ikke hver dag altså, men 3-5 kanskje. Etter jeg ble gravid så er jeg blitt mindre kosete, ikke så glad i å ligge på armen, trenger ikke ligge helt inntil når vi legger oss, får nesten klaus-følelse om han legger seg inntil meg og holder godt rundt meg. Sånn som jeg uten gravid-hormoner synes er superdigg! Sexlysta mi er det ikke noe galt med... når jeg er uthvilt... men sånn det er nå midt i uka, så er jeg dødssliten når vi legger oss i elleve-tida, og det jeg har minst lyst til er å bruke tid og energi på sex. Jeg vil sove i et desperat forsøk på å være uthvilt til dagen etter. Men så kommer helga, og bare jeg får et par timer ekstra med søvn på morgenen så er det ikke noe i veien med lysta nei Tidligere i svangerskapet mens jeg kvalm.. ja, da var sex-interessen iallfall laber... Jeg hadde behov for å bare være i ro, og at ingen hadde noen forventinger til at noe skulle skje eller at jeg skulle være sosial eller vertinne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå