Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Var skikkelig nervøs siden jeg har mistet 3 ganger før. Hadde skikkelig vondt i magen og måtte på do. rett før jeg skulle inn til legen kom det ut en del brun / rød Crinone( for de som vet hva dette er), trodde løpet var kjørt og at jeg kom til å få konstatert nok en SA/MA. Kom så inn til legen, nesten på gråten, men han så et lite embryo med et bankende hjerte. Størrelsen var bittelitt mindre en jeg hadde regnet med. Trodde jeg var 7 +0 i dag, men han satt meg tilbake til ca 6 + 4, så embryo var på 6.54 mm. Kan godt stemme dette siden jeg ikke vet helt hvordan turnusen min var pga tidligere sa. vet når jeg hadde el, men har jo litt slingringsmonnom når man blir befruktet. Forrige gang jeg hadde en SA var det ca en ukes forskjell på størrelsen, så da skjønte jeg at det var noe galt, Legen mente den lille " blødningen kunne skyldes crinonen" Han så iallefall ikke noe blodansamling i livmor og han mente alt så bra ut. Har fremdeles et håp om at dette skal gå bra, men fy så nervepirrende gitt.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 Mente selvfølgelig syklus. Går litt fort i svingene her.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Å så bra Baby09!!!!!!!! Må være deilig for deg å få se det lille hjertet Skal du til flere oppfølgings ultralyder da?
Hvitkløver2020 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer såå mye!!! Og lykke til=) Jeg hadde også blødninger fra 8 uker tom. 20 uker...blodansamling i livmoren! Gikk kjempe fint=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer såååå mye - da står jo alt bra til!!! Lykke til videre da =) Klems
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for oppmuntrende ord jenter. Føler meg liksom ikke helt overbeist selv om hjertet slo. Det gjorde det nemlig forrige gang jeg hadde en MA, men da var som sagt fosterets størrelse en uke etter det jeg hadde regnet ut. Her er det snakk om 3 dager, noe jeg prøver å berolige meg på at kan stemme. Har iallefall ikke hatt noe mer brun/rød crinone, så håper det var et engangstilfelle.. Skal på ny ul den 09.02, så¨håper utviklingen er normal da... Jeg var hos samme lege for 2 uker siden, tok også da en ul, og han mente utviklingen var normal på to uker, så får trøste meg med det.. Masse lykke til alle jenter og tusen takk for oppmuntrende ord,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå