hope<3<3 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hooo da var jeg i mål...eller det vil si i hvertfall i uker og dager..ingen tegn til at den lille kommer her heheheh
Attekattenoa Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært inne her nå, trodde og håpte du hadde født Regner med du hadde håpt det samme!! Blir utrolig lei på slutten!! Enda jeg skal ikke klage som har fått før termin alle tre gangene. Men jammen var jeg lei de to siste ukene før fødsel :-S Merker du noe? Har du blitt undersøkt nedentil??
hope<3<3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei Jo det går bra. Gratulerer så myyye:D:D Ja jeg hadde nok håpet på å ha fått til nå men heheh...må nok smøre meg med tolmodighet. Jeg merker ingenting, så det er litt frustrerende..Ble undersøkt på tirsdag.Hadde 1 cm åpning, hun tøyet meg, men kan ikke si at jeg hadde noen effekt av det...ingen ting blod eller slim heller....kan komme ned i morgen hvis vil pga blodtrykket var litt høyt...lurer på om jeg skal spørre henne om hun kan strippe meg da...hva tror du? Føler ikke det ble gjort skikkelig sist..
Attekattenoa Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk!! Vi storkoser oss, dette er herlig!! Gled deg )) Jeg har jo egentlig bare "positive" erfaringer med stripping så jeg ville nok ha bedt om det på nytt ja. Ikke sikkert hun tok i nok ettersom åpningen ikke var større, men den har sikkert blitt større nå og da kan hun "røske" litt mer Jeg ble jo strippet først én gang (med 1 cm åpning mener jeg det var) uten noe effekt, ikke kynnere en gang!!! :-S Ba derfor om ny stripping 5 dager senere og da hadde det skjedd myyye! Nesten 3 cm åpning og max moden. Så da fikk hun strippet skikkelig, blødde en del der og da og litt blodslim i etterkant. Litt smertefullt var det også, noe det ikke var første gangen hun gjorde det. Og jeg fødte da bare et halvt døgn etter stripping Rask og enkel fødsel!! Så spør om jordmor kan undersøke deg i mårra og eventuelt strippe deg på nytt, skal se det blir fødsel i mårra kveld, hehe Masse lykke til!!
hope<3<3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 ja det skal jeg gjøre :D koooos deg me babyen hihi :D å lykke til videre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå