Gå til innhold

slanke klubb..Se hit,damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta slanke-klubb jeg nå,etter å sett hva slags priser enkelte firma tar for en slanke-klubb..Herregud,billigste var 350 kr i mnd...Rart folk ska tjene penger på alt..Så nå tenkte jeg at vi kunne gi hvernadre,trenings tips,råd,ideer..Arangerer også svømming og riding en gang i uka.(riding er gratis,da jeg har 2 egene hester)Hva slags slanke middel er trygt å bruke??Hva slags slanke middel er mest effektiv??Slanke klubben får du sunne matoppskrifter,egen kosthold analyse,timeplan osv.Alle er velkommen... Tenkte vi kunne kåre årets slanker,årets slanker for en cruise for 2 person på color line sine båter,Magic eller Fantasy.Unn kroppen din det beste....

Like før jul,kunne vi reise alle sammen på Color Line,unne oss deilig spa,boblebad,badeland på 2 etasjer,deilige matretter,verdens beste mat,med verdensbeste kokker ombord.Sjekk gjerne hjemmesiden til colorline. www.colorline.no

Send meg en mld,så får du vite mer..

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes veldig spennende ut har lyst til å bli med på det. har ca 10 kilo å ta av så hvorfor ikke. Sender deg en mail så du kan fortelle litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...