Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har smårollinger som håndterer slikt.Tror dere mine greier det???

Jeg vil så gjerne di skal få til bursdagen sin..Men er så i tvil på hvilke spill jeg skal bestille.Er jo mye salg nå rundt omkring.

Di er på stadiet rundt 2klassen i læring.Noe yngre i visse tilfeller.men di greier jo håndtere pc,så jeg tenkte kanskje di vil greie ds også.

Ser det er mye slike dyrespill.Er di vanskelige??

Har dere noen tips til meg å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart de greier DS! Her spiller de tre største DS som bare det - de er 6, 8 og 9 år. Veldig populært er Littlest Pet Shop spillet, det er jeg sikker på at de hjemme hos deg greier helt supert! Vi greier oss med 1 DS på alle tre, de deler helt greit - og så avtok fascidasjoded litt etter at dyheteds idteresse hadde lagt seg. Det er jo dyre greier.... Kjøp heller et spill eller to ekstra, er mitt tips.

Skrevet

Her fikk Storebror 6år DS til jul, og han spiller som bare det.

Knerten på snart 3 gjør også så godt han kan:-DD

Nå er det guitarHero som er toppen av lykke her, ellers så kjøpte jeg Lynet McQueen spillet på Brio lekebutikk til 199,-

Så nå kjøres det bil også.

Han har en kusine på 9år og hun digger visst et spill som heter noe sånt som Nintendogs. Jeg vet ikke hva det går ut på, har bare sett coveret og der er det bilde av mange søte valper:-)

Skrevet

Ja,fåt tro di greier håndtere det alene.Tror et slikt spill kan bli nyttig innimellom.(for mor) ;o)

Var sånn pet spill jeg tenkte på.Far i huset mener di kan kjøpe selv når bursdagen er unnagjort,så vi får se.Kan jo bestille spill,og så kan di kjøpe ds selv.Da får di jo rette farva å.Er bare så i tvil om hva di mestrer av di.Men jeg får se om jeg finner noe som ser gøy ut på diverse butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...