Gå til innhold

Oj! Svak positiv test i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit! Hadde en MA (BO) i oktober og har siden det vært seint ute med mensen. Ca 39 dagers sykluser. Hadde derfor ikke spesielt stor tro på at det hadde klaffet denne gangen heller, for når du har gått 11 dager på "overtid" hver mnd blir du liksom vant til det. OG ganske lei av blendahvite tester bare for sikkerhets skyld.

Men igår hadde jeg så innmari lyst på et glass vin! Og så var det liksom noe som sa inni meg at jeg ikke skulle. Så idag morges testet jeg, og testen var svakt positiv med én gang.. hmmm. to streker er to streker sant? Uansett? Det var ingen skyggestrek altså, en ordentlig strek. Bare svakere enn kontrollstreken.

Samtidig er jeg ikke i stand til å glede meg. Ble ganske skuffet og lei etter utskrapningen i oktober. Så nå tør vi ikke få forhåpninger. Mannen min sin reaksjon var faktisk "Å nei...". Han ble utrolig lei seg forrige gang, for han gledet seg så innmari til å få baby.. Men - det er vel bare å krysse fingrene og håpe det sitter denne gangen.

Babystøv til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :) To streker er to streker !!!!

Skrevet

Gratulerer! Jeg har selv nylig opplevd MA 4 (uker siden i morgen), så godt å høre at man blir gravid igjen! Lykke lykke til!

Skrevet

Masse lykke til!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...