1974 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Noen som har erfaring med det og kan si om det har noe hensikt? Har bekkenløsning for 2 gang. Både smerter foran og bak. Er de pyton smertene foran (mellom beina) jeg lurer på om de hjelper for.
Kulå Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg prøvde, men det funka ikke for meg. Men tror det kommer litt an på hvor en har smerter. Var et eller annet med om det var fremme eller bak smerten satt om det kunne hjelpe eller ei, men husker ikke akkurat hva det var. Men jeg fikk prøve hos fysioterapeut, for de sa en kunne merke umiddelbar virkning. Og kjøpte ikke siden jeg ikke merket forskjell. Hadde ringt en fysioterapeut og spurt hadde jeg vært deg : )
Dronningen! Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Bekkenbelte + svømming/sykling + fysio gjorde underverker med mitt bekken. Men det er også forskjell på bekkenlåsning og -løsning.... Tror du må bruke det over lengre tid for å kjenne noen forskjeller:o) PS: Fysioterapeuten min anbefalte det i hvertfall.
1974 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg går jevnlig til fysioterapeut og jeg har fått prøve et bekkenbelte der. Men inntil nylig har jeg kun hatt smerter bak og i lysken. Men nå som sist kom disse pyton smertene mellom beine i uke 27. Jeg skal prøve å gå litt med det hos fysio og se om det virker å hjelpe. Brukte det ikke sist svangerskap men brukte krykker endel da.
Dronningen! Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Er du bevisst på hvordan du går, sitter og ligger? Gå med korte skritt og ett trinn av gangen opp trapper. Sitt med bena rett ut, ikke kors de over hverandre. Når du går ut av bilen svinger du bena samlet slik at du får begge to ned samtidig. Samme inn i bilen. Ligg med pute mellom bena Lykke til
1974 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 Takk, Jeg prøver å være bevisst på bevegelsene etc, men ikke alltid så lett å gjøre det 100%. Lettest når smertene er ille. Men det er nok naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå