Kulå Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hvordan funker den? Er musikken innebygd eller må man ha et slags "spill" utenom
Sivalur Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jepp, vi har det! Du må ha spill utenom, men lønner seg å kjøpe en pakke med matte og spill i ett. Kjøp den fra Konami, spillet heter Dancing Stage Fusion, der er det mange bra sanger. Ei venninne kjøpte et annet spill, og det var veldig kjedelige sanger i forhold.
Kulå Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Takk : ) Har så lyst på så da blir det nok til at jeg kjøper i dag... Satser på at det kan bli litt god trening også.... ; )
Sivalur Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Det er kjempemoro, så det kan jeg anbefale! Litt lenge siden jeg har brukt det nå da..
solemio Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Vi har High School Musical 2. Gøy for store og små (men musikken er vel mest gøy for små)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå