Reveenka Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Bare så dere vet det, så tar det e evighet å drive med dee klippige og limige, så å tror jeg ikke jeg gidder mer... Greier dere å lese år bokstave . magler? Ellers ka jeg late som om jeg er tett i esa, og skrive feks "då er jeg så tett i desa..."? Fudker det for dere, eller blir det veldig tudgtviddt?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 He he he hørt det eventyret om den bokstavløse reven:-DDD Ha ha ha. Nei da, jeg tuller visst igjen... Men skriv i vei du, vi kan vel gjette oss til hvor en N skal være???
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Skal vi bytte? Du kan få en N av meg, så kan jeg få en T av deg.... Jeg mangler selve tasten, men trykker på den lille gummiknotten som står igjen nedi der.... Så mitt råd er, bruk gummi!
Reveenka Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Hæhæh - her magler 7 kapper - på e står bare gummikotte igje, og de virkersomd e skal. Me sett og . kappe virker ikke åkkesom. å gadd jeg ikke klippe og lime heller, me reger med at du skjøer hva jeg skriver c",)
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Ja, hun sa så, brura, før i dag! Hun orker visst å strikke... Hi hi
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Må innrømme at jeg bare ler jeg.For det er gøy å lese disse innleggene uten visse bokstaver =))) Syns alle skulle kaste en bokstav eller to.Tenk hvor gøy det hadde blitt da!!! ;o) Vi tyder det meste,så bare slapp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå