EnNySpire:) Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 For 3 uker siden hadde jeg en liten blødning og fikk henvisning av legen til en tidlig ultarlyd. Jeg er ikke så bekymret nå lenger for magen vokser=)Men det er litt beroligende å ta en ultralyd uansett...Jeg er 10 uker i dag.. På morningen og kvelden strammer den nederste delen av magen seg og det er en skikkelig kul, noen fler som har det sånn og?=)) Trodde det var ltt tidlig jeg men...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Det høres jo ut som om det går bra, men det er greit å få en sjekk for sikkerhets skyld! Ønsker deg lykke, lykke til =) Det er jo individuelt når magen kommer frem. Med n 1 begynte magen å komme rundt uke 10, i uke 12-13 måtte jeg begynne å kjøpe mammabukser. Nå med nr 2 har jeg tatt frem mammabuksene allerede og jeg er bare i uke 6, synes det begynner å stramme litt på de buksene jeg har - er så ubehagelig at jeg velger mammabuksene da, hehe =) Uansett ønsker deg lykke lykke til på UL i dag!! Klems
EnNySpire:) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk=) Det gikk veldig fint. Det 4 cm lange fosteret var helt normalt:)Så nå er jeg rolig...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Ååååå, så bra!!!!!! Gratulerer så mye!!! Var det ikke fint å få en sniktitt inn på den lille?? Og ikke minst få se hjertet som slo? Ta vare på deg selv og kos deg med det lille mirakelet i magen og ha en riktig fin dag!! Klems
EnNySpire:) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Det var kjempe artig:):)Så nå ser jeg fram til den store ultralyden:)Hehe.. Ha en fin dag du og...!=) Klem o",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå