Odetta Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet om noen sider med teknikker osv? Jeg kan vanlig rettstrikk men har lyst til å lage andre ting enn bare sjerf og pledd:P Noen tips til hva som er lett å begynne med?
ålah Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei, når jeg begynte å strikke igjen etter 20 år, hadde jeg ikke strikket siden jeg var ca. 10 år. Kunne derfor bare rettstrikk slik som deg. Det jeg begynte med var babyteppe. Et tips er at de oppskriftene på nøstebarn er veldig enkle, de er uten mønster som regel. Kan anbefale voksejakka til å begynne med, den er veldig fin og veldig enkel, eller velg det du selv har lyst til å strikke, for de oppskriftene er de enkleste jeg vet om i hvertfall. Har du noen du kjenner som kan strikke?, som du kan ringe til hvis du står fast? Eller så finnes det bøker på makedet med enkle forklaringer. Jeg har selv stor glede av strikking, og jeg har ei mor som kan alt om strikking som jeg ringer til når jeg står fast.
Odetta Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Takk for tips,skal sjekke ut nøstebarn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå