Gå til innhold

Noen som har erfaring med GT Safari?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn før jul, som vogn nr to. Har nesten ikke brukt den, bare på sånne småturer på kjøpesenter osv. I går da jeg skulle ut og trille var den helt skakk. Den dro skikkelig til venstre, og da ser jeg at hele ramma er skakk. hele vogna ligger over på venstre side liksom. Så jeg må gå og tviholde, ellers flyr høyre hjulet opp i lufta og vogna velter.

Den skal da vel ikke bli sånn etter så kort tid? Har jo ikke gjort noe spesielt med den heller, den har for det meste stått i gangen. Tatt inn og ut av bilen et par ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skal ikke bli sånn. Jeg har hatt min siden juni og den har blitt slått opp og ned ørten ganger, og den er fortsatt like fin og stødig. I tillegg har jeg jo bare den vognen, altså brukes den så og si hver dag. Den vogna ville jeg klaget på ja!

Skrevet

Ja, jeg synes det er dårlig. Naboen vår har også sånn vogn, hun har hatt den i over 1 år og den er like fin den også. Og hun bruker også den som eneste vogn.

Jeg fatter ikke hva som har gjort at den har blitt så skakk. Må jo være en feil med selve ramma på vogna, en svakhet som gjør at den ikke tåler noe. Skal sende mail med en gang.

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har hatt denne vogna noen mnder nå, og jeg er kjempefornøyd! Den er IKKE skakk, selv om jeg slår den opp og ned hele tiden. Den er utrolig god å trille, så du må bare få levert den og fikset det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...