★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 heisan:) tenkte jeg bare skulle måle tempen sånn for morroskyld denne morgenen,,,,har jo ikke gjort det før og holdt noen oversikt så vet jo ikke om det kan si meg noe som helst men målte ihvertfall 36,88...på dag 25 i sykl.hva kan dette fortelle meg evt???neste mnd tenkte måle hver dag,men skal på pergo neste pp kan det ha noe å si for temp?klem fra meg som er grønn på dette temp området;)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hej Det säjer ingenting sålänge du inte vet vad du har för temp innan eggløsning! Jag har temp på 36.1 innan eggløsning och på 36.6 efter..är idag på dag 25 å tempen e fortfarande 36.6 å kommer hålla sej där till dagen jag får mens eller dagen innan då den sjunker.. e jag gravid håller den sej på 36.6 eller så stiger den. Jag vet faktiskt inte om pergo påvirker tempen.. men det e det säkert många andra som kan svara på=) Jag tycker temping e super iallafall.. du ser om du har eggløsning eller inte å om hormonbalansen är som den skall i kroppen (då skall du inte ha stora temp. skillnader). Bara va noga med att ta tempen på samma tidspunkt varje dag. Helst i sängen, men det gör inte jag men det e det första jag gör när jag går upp på morgonen. Så kan du använda fertilityfriend där du plottar in din temp å så får du en fin kurva=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 HEI!!takk for det gode svaret ditt:) skal prøve ut dette på alvor neste pp:) har du prøvd lenge?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Vi klaffade på första försök i maj 2008.. men det slutade i en MA 2 augusti.. så efter det va det tull med rester å flere utskrapninger så har haft vår första pp nu (skall ha mensen till helgen) 6mnd efter MA. Har en känsla att det inte klaffade denna pp, känns som mensen e påväg men det e oki! Känns bra å tempe å följa med på att kroppen är i balans, plus att man vet eksakt när eggløsningen är.. min temp går fra 36.1 till 36.4 å så upp till 36.6 där den ligger fram till mens. Lycka till.. e bara få in det i morgonrutinen, jag gör det medans jag kissar..hehe=) Kram
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 oi...blir spennende å se nå da...ikke mange som klaffer på første pp da:) men trist med ma da:(men syns du skal være ved godt mot jeg...du har jo oddsene godt plantet ¨på din sideom du er en "sånn"som blir fort gravid:) jeg har nedsatt eggleder funskjon så vi sliter litt med det å få egget oppi livmoren så ender vel med prøverør tilslutt..... men må jo tenke positivt... hr ikm i helgen jeg også søndag nærmere bestemt...vi får følge hverandre:) går temp ned uansett samme dag som ikm skal være?om man ikke er gravid selvfølgelig:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Då har vi ikm på samma dag..=) fast jag undrar på om jag gått från 28 till 26 dagars syklus, hade det förra mnd. Nej tempen kan gå ner dagen innan mens el samma dag men även dagen efter..så det kan variera!! Härligt å höra att du är positiv, tror det e viktigt.. min akupunktør fick mej att se positivt på det å prova igen å det har gjort massa för mej. Hoppas det klaffar för er så ni slipper provrör. Min väninna försökte i 4.5 år å 6 provrør.. hon har bara en eggstokk å en cysta på ca 2L på den andra. Så helt plötsligt uteblev mensen å hon var gravid..av sej själv=) Så ja man måste bara smöra se med tålamod. Lycka till nu så hörs vi när helgen e över..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå