Gå til innhold

Smerter


Liicha

Anbefalte innlegg

Har smerter i ribbeina, helt nederst.. Det e veldig mye aktivitet i magen, kan babyen ha sparket i ribbena eller ?

Kjenner ofte at der sparker i hoftene og der i det området, men får ikke ubeag av det, bortsett fra hvis han sparker meg i blæra.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det men da får jeg mer sånn "Ohh, jeg må tisse" følelse.

Noen andre som kjenner at det sparker på "rare" plasser ? Det e jo ikke rare plasser men det er så rart. Dette er første gang jeg er gravid så jeg er jo ikke så erfaren på hva som skjer ^^ Er i uke 28+4 nå, kjenner det i ryggen og det er blitt litt tungt å puste, ikke tungt men dere skjønner vel :)

Blir veldig lett sliten, utolmodig og blir lettere surkete.. men det er vel det som følger med i svangerskapet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

ja det hender de sparker i ribbeina og det kan være lit ubehagelig. Er litt øm selv av og til når det har vært mye aktivitet der. Det er ofte jeg må springe på do på grunn av press på blæra. selv om jeg var på do for noen minutter siden, så må jeg bare løpe. det ekleste stedet er når han eller hun sparker nedover. da kjennes det ut som det åpner seg litt og trekker seg sammen igjen.

 

Er mitt første barn det her til meg og, så har ingen erfaring, men har lest veldig mye og spurt legen. somregel er det bare kos å få kjenne aktivitet der inne, selv om det blir for mye til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...