MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Mange her som har fåt farrangen i det siste? jeg er i uke 20 og har fått farrang tror jeg,helt plutselig akutt spykvalm og svetter og greier ...kjennr det ikke er svangerskapskvalmen,den gav seg for noen uker siden,kjenner dette e liksom fra magen...har ikke spist noe jeg ikke tåler eller på uteplasser heller..så jeg kan vel ikke fått mat forgiftning? Er litt bekymra jeg nå..hvordan vet man hva det er? har hørt om at det går mye rart nå om dagen da.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg vet ikke hva farrangen er...? Mener du spysjuka? Man kan jo bli syk selv om man er gravid. Jeg fikk omgangssyken med oppkast og diare da jeg var i uke 5...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 ja farrang er det samme som omgangssyken.
AdrenaLine Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Omgangssyken går jo for tiden, men det gir seg stort sett etter et døgn... Kanskje lurt å sjekke med legen om det ikke gir seg.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Nei, omgangssyken pleier å vare i 3-7 dager. men selve oppkasten varer gjerne bare de 1-2 første dagene. Og så avløses det av diare gjerne. Da jeg lå med det for noen uker siden varte det i 7 dager.
AdrenaLine Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Var spyinga jeg tenkte mest på Betyr vel at samboern min fortatt er smittsom det da.... Får holde meg unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå