Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som har studert det egentlig? Med 2 bleiebarn blir det mye penger på bleier. Dette 1krones tilbudet til Rema, er det egentlig billig, med tanke på kiwi og bleiekortet der? Hvor handler dere bleier, og hva koseter dem?
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Var på Rema i dag og kjøpte de bleiene. Er en stor eske da, med 120 bleier til 120,-. (noen hadde mer) Vet ikke hvor mange bleier det pleier å være i en pakke? 22 eller noe? Dvs at med Kiwi tilbudet får du CA 88 bleier for rundt 120,-? (koster det ikke 39.90,- for en pakke, og du får en pakke gratis?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg kjøper pampers på obs. Med coop-rabatt og økonomiboks blir det bare litt over 60 øre per bleie.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 spørs helt om du må ha rema... I Libero str 4 er det billigere på rema enn på kiwi. Her har vi kjøpt de svære pakkene med pampers baby dry til barna, 88 bleier for 70 kr. Det blir under 1 kr pr bleie.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Hmm... libero på Kiwi, str 4 (er den jeg har pleid å kjøpe ) 29 stk i pk. Dvs 29x4=116 stk. Pris pr pakke, ca 47 kr: 47x3= 151 kr. Dvs mer enn 1 kr per bleie
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Blæh, mente å skrive: Spørs om du må har LIBERO, ikke rema
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 De rimeligste bleiene på rema er landlord. De koster 60 øre per bleie. Etter det kommer pampers i økonomipakke, de koster 75 øre per stk og så kommer libero...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå