lin Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 forholdet i fare? vi har vært sammen i 8 år nå,gift i 6 år og har 2 barn, på 4 og 8 mnd.elsker mannen min over allt på jord, men alikevel krangler vi mye,om allt og ingenting, stor kommunikasjonsvikt, han liker ikke å diskutere ting blir fort lei seg og vil ikke snakke, mens jeg sitter der og har en hel del som skule sagt men ingen som hører, blir veldig frustrert. Det største diskusjonen er ekonomi. Han har familie(mor ,far og søsken) som bor i utlandet, som vi forsørger.vi har felles økonomi jeg tjener mer enn han, vi sender hver måneder ca 3000 kr til fam hans, men dem stadig vil ha mere dem skal til legen osv osv, han sier alldri nei til dem, men sender alltid de pengene dem vil ha, det går utover oss, jeg har snakket om å dele på økonomien,så han kan sende så mye han vil av sine egne penger men det vil han ikke. dette fører til mye krangel, jeg føler på en måtte at jeg blri utnyttet, hvar hadde dere gjort, åssen skal jeg løse dette,dt ble litt rottete. trenger virkelig noen råd.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Du blir utnyttet! Ingen tvil om det! Hvis du ikke vil det, må du si fra så klart og tydelig at han forstår at du virkelig mener det! Reis fra han, hvis det blir nødvendig.
Ajam Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Ta å ring familie kontoret i kommunen din i morgen. Der kan dere få en time hver for dere, bare deg eller sammen. Dette med økonomi er viktig, og jeg syns han er urettferdig som lar det gå ut over deg. Forstår det slik at hans familie trenger hjelp, men det er vel hans oppgave å hjelpe dem? Ikke deg? Håper dere kan klare å bli enige i dette. Lykketil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå