missy83 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei Jeg fødte 20 mai en jente og har fremdeles den mørkestripen på magen...den begynner å bli mørkere synes jeg. Når ble stripen borte for dere som har født før??????? Kan jeg være gravid igjen?? jeg har ikke fått mensen tilbake ennå, men har mensmurringer.
MW** Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 jeg hadde min veldig lenge etterpå...men husker ikke når den ble borte. Den er borte nå førstemann er nå tre år. Men jeg har ikke fått noen ny stripe ennå..hadde neste glemt den stripa- mener den kom veldig tidlig med førstemann ) Men tror det er vanlig at den varer ganske lenge etterpå. Hvis du er usikker på om du kan være gravid ta en test. Jeg hadde mye mensmurringer i månedene før jeg fikk igjen mensen- akkurat som kroppen prøvde å dra ting i gang ;o)
Zeke Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 har bestandig trud at den strippa var "bare" var noe som stod i boka. jeg har aldri hatt den strippa på magen,dette er mitt 4 svangerskap kanskje den dukker opp denne gangen. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå