Gå til innhold

"Tiltrukket" av en jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer med en mann og har alltid vært int i menn. Har noen ganger i livet opplevd en tiltrekning mot enkelte jenter. Dette er ikke noe som har fått meg til å tvile på legningen min, jeg tror at det er normalt at heterofile har det slik noen ganger.

Nå har jeg blitt seksuellt tiltrukket av ei på jobben. Ikke forelsket, eller slik at jeg vil være sammen med henne, men kunne tenkt meg å utforsket med henne.. ;-) Det er ok for sambo om jeg vil gjøre det også. Men hvis vi gjør noe, hva hvis hun plutselig forventer mer, noe som jeg ikke kan gi henne? Jeg har ingen erfaring med jenter fra før. Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen råd ang hvordan jeg skal gripe dette an? Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg til mannen din, du!

Man trenger ikke utforske alt her i verden Du vet ikke hva du gir deg ut på.

Hvorfor risikere noe hvis du har det bra som du har det?!

Skrevet

Spennende der og da, men dog stor risk for at jenta forventer mer... Og mannen blir gjerne litt sjalu, selv om de ikke trodde det på forhånd. Noe med at du er glad pga noen andre, tror jeg. Så det blir gjerne litt tumulter i forholdet, men blåser stort sett over hvis du klarer å begrense jente-greia i tid (altså ikke over noe særlig tid), og ikke får "komplikasjoner" med jenta. Så det er vel egentlig å veie for og imot.

Skrevet

NN 00:19: Ja det jeg tenkte litt på, men jeg er ganske sikker på at han ikke blir sjalu. Har du erfaring selv fra lignende situasjoner? Er det uattraktivt for lesbiske jenter å ha sex med jenter som er i heterofile forhold, sånn generellt?

HI

Skrevet

Ja, et par ganger. Som sagt, typen ble litt utilpass begge gangene, selv om han gjerne syntes det var spennende i starten. De vil helst være med, se, men det er gjerne ikke aktuelt for jenta, eller deg for den del for det blir rart. Så føler han seg til overs, derfor rådet om å begrense i tid. Kommer helt an på den lesbiske jenta det, men jeg syns det var "enklere" med en bifil jente, da, litt mer felles forståelse av ordningen, hvis man kan si det sånn. Skjønt tror lesbiske er mer imot jenter i heterofile forhold som skal "herje litt" - min erfaring, hvertfall. Husk at du selv blir mer dratt inn i deg-hun enn du tror på forhånd, jenter forstår hverandre veldig godt, det er så fint med all kosen og forspillet, fristende å tenke på hele tiden. Blir litt oppslukt. Generelt vanskelig å bytte mellom to personer seksuelt samtidig, veldig forvirrende. Det er en turbulent periode, uansett, tror ikke jeg velger det igjen før evt om en del år. Er godt å komme tilbake til en rolig normal med typen, tar sikkert et halvt års tid, hvertfall.

Vet ikke om det her hjalp på noen måte, men :-)

Skrevet

hvis det nå skal vise seg at du liker deg godt- hva gjør du da? bryter du ut av samboerforholdet- skal du ha en elskerinne på si?

Jeg ville sagt at man enten eller, men det er nå meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...