birrisj05.02.09 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Gynekologen og jordmora mi mener jeg er moden, men jeg kan ikke si jeg merker så mye akkurat. Var støl i magen en dag, ellers har jeg ikke kjent noe som helst.. Bare at jeg har voldsomt med arbeidslyst og baker og styrer og steller hjemme, og det sier de man gjerne har før fødsel
Mini LK Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Tror man må undersøkes, ellers blir det vel bare hva man føler og tror.
Nemlig Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg var hos jordmor i går hvor hun undersøkte meg, kjente på livmorhalsen tror jeg at jeg var moden. Babyen hadde dessuten festet hodet sitt.
moder3 Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Ikke uten at en kjenner etter, som noen her sier.. Var hos jm i dag (39+5) og eneste hun kunne si var at hodet lå lenger ned enn sist, men var ikke sikker på om det var festet. Ikke sikkert det fester seg i det heletatt når en er flergangs, så da var det ikke mye hun kunne si fra eller til på når han kommer... *lei* :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå