WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Kjenner jeg er litt skeptisk, men hun har tydeligvis en periode nå hvor det er noe som plager henne, om det er magen eller tenner eller voksing vet jeg ikke, men hun kan gråte sååå sårt flere timer om natta....men på MAGEN, DA roer hun seg!... Jeg kom inn til henne forrige natta, og da lå hun sånn. Nå har jeg prøvd å gjøre alt mulig...føles det som...men ingenting har hjulpet. Men så kom jeg på å legge henne sånn, på magen. Og vips - helt tyst! Bare ligger og smiler og lager koselyder og glipper søvning med øynene!... Hva gjør man? Lar henne sove sånn? Jeg har sittet der lenge, og sett de tidligere nettene og, at hun fint kan løfte hodet til en annen stilling, hvis det skulle bli "for trangt" for å få luft. Hun ruller fra mage til rygg, og fra rygg til mage også.
Guttemamma75 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Skulle jeg gått inn og snudd gutten min hver gang han lå på magen ville jeg fått en travel natt gitt!!! Og han er bare litt over 7 mnd, men ruller begge veier.. Han og hun liker seg åpenbart på magen og jeg kan ikke skjønne annet enn at da må de jo få ligge slik... Selv syntes jeg det var pyyyyton å ikke kunne ligge på magen de siste mnd av svangerskapet... Det sies jo at kan de snu seg selv må de få ligge slik de vil.......
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jenta mi på snrt 5 mnd ligger på magen hu å.. nesten i alle fall.. har ikke klart å flytte unna den ene armen.. kan jo ikke snu henne hele tida.. Hun legger seg til sånn sjølv.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jenta mi begynte å sove på magen da hun lærte å snu seg begge veiene selv. Helsesøster sier det er greit så lenge de klarer å snu seg selv. Så nå lar jeg henne sove slik hun vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå