trønderbærta :) Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 lurer veldig på hva vi skal gi i dåpsgave til lillesøster ti bonusbarna mine??? har ett kjempe greit forhold til deres mor og hennes nye familie. nå har de fått ei lita jente (okt-08) som skal døpes i helgen. trenger sårt forslag til dåpsgave!!!
localati&lillegutt Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Bøker Sparegris Tinn tallerk som kan graveres på Dåpsattest holder Kjede, f.eks. kors eller et fint ett med forbokstaven Armbånd som kan graveres navn på Dette er sånne ting jeg satte pris på.. Du skriver jo ikke noe særlig om pris, så du må jo bare se litt..
Blind Gudinne Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Tja... Dåpsattest-rull Smykke ( anbefaler da et kjede med anheng som også kan brukes senere i livet) En sånn leke som barnet kan vokse med ( aktiviteter for en som er på gulvet- støtte til en som skal reise seg osv) Sac n'seat ( tror det er sånn det skrives) ( pose til å henge på voksen stoler som barnet kan sitte i når man er på besøk på steder uten barnestol) Ullpledd Penger Smykkeskrin
It's all about me Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 På Elite Foto så jeg før helgen en ramme med plass til et liggende bilde og monter til armebåndet bebyen fikk på etter fødselen. Kjempekoselig måte å oppbevare det på, så to slike skal vi ha. Tenkte da jeg så de at dette vare en perfekt barselgave.....eller dåpsgave for den saks skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå