Gå til innhold

HJEEEEEEEEEEEEEEEEELP!! ang. dåpsgave:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

lurer veldig på hva vi skal gi i dåpsgave til lillesøster ti bonusbarna mine???

har ett kjempe greit forhold til deres mor og hennes nye familie. nå har de fått ei lita jente (okt-08) som skal døpes i helgen.

 

trenger sårt forslag til dåpsgave!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker

Sparegris

Tinn tallerk som kan graveres på

Dåpsattest holder

Kjede, f.eks. kors eller et fint ett med forbokstaven

Armbånd som kan graveres navn på

 

Dette er sånne ting jeg satte pris på.. Du skriver jo ikke noe særlig om pris, så du må jo bare se litt..

Skrevet

Tja...

 

Dåpsattest-rull

 

Smykke ( anbefaler da et kjede med anheng som også kan brukes senere i livet)

 

En sånn leke som barnet kan vokse med ( aktiviteter for en som er på gulvet- støtte til en som skal reise seg osv)

 

Sac n'seat ( tror det er sånn det skrives) ( pose til å henge på voksen stoler som barnet kan sitte i når man er på besøk på steder uten barnestol)

 

Ullpledd

 

Penger

 

Smykkeskrin

 

 

 

Skrevet

På Elite Foto så jeg før helgen en ramme med plass til et liggende bilde og monter til armebåndet bebyen fikk på etter fødselen.

Kjempekoselig måte å oppbevare det på, så to slike skal vi ha.

Tenkte da jeg så de at dette vare en perfekt barselgave.....eller dåpsgave for den saks skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...